Thursday, March 25, 2010

KEMUNCULAN PERTAMA ASYRAF DI SINI...

Posted by makcik rehan KJB at 12:39 PM
Kakak Mencah dah baper kali 'kuar' kat belog baru mak dia nih...
Mari beri laluan untuk Asyraf pulak...

Mempersembahkan anak bujang Makcik yang kurus walaupon kuat minum dan makan!
gambar terbaru di snap pagi tadi sebelum kuar pegi keje
jenuh tarik tangan dia kuar dari mulut, tak abis2 ngisap tgn...











































Tatkala adik berposing, kakak dia buat apa?



















Membuta!
Sikit punya kembang bontot mak dia [bangga!]
suruh bukak skirt tu mlm tadi lepas fitting, tak mahu...
Saya nak pakai skirt awak Mama..... 
bantailah nakkk.....


Photobucket

9 comments:

zealvia on March 25, 2010 at 1:26 PM said...

walah..asyraf pepagi dah bangkit. kakak tido menten ayu tak tersingkap pong!

makcikrehan on March 25, 2010 at 1:27 PM said...

zea... kenapa tak update belog ha?
nak kena saman ni.... hihi

Elyn on March 25, 2010 at 1:34 PM said...

ketap semacam asyraf tu... nk tumbuh gigi gamaknyer MR!!

oli on March 25, 2010 at 2:10 PM said...

kenapa muka anak laki u ni macam dah lain yaaa?

LiAnA on March 25, 2010 at 2:13 PM said...

susut byk dak Asyraf ni.. lasak dah dia yer..

amboiii kak mencah tido pun ala-ala ayu gitu kikiki

makcikrehan on March 25, 2010 at 2:25 PM said...

takla lasak sgt, mengesot pon belum. tp depa 2 badik mmg pesen laguni. masa kecik kuruih ja. dh besar nnt siap!

Betul Oli, i pon rasa muka dia dh lain dari masa mula2 lahir dulu kan?

kerul said...

Aan.. mencah sgt menjaga keayuan... hihi tapi bagus ank ko.. menghargai usaha ibunya..

eynda on March 25, 2010 at 11:29 PM said...

Comey asyraf...kakak tu perangai sama macam hannah la .. "saya nak makan nasi....saya taknak minum air...saya taknak tido..." bla bla bla...sejak bila guna bahasa sopan pun tak tau la...

makcikrehan on March 26, 2010 at 12:38 AM said...

tu semua katun la tu kak. aisyah dgn atuk pon ber saya-awak. riuh satu umah gelakkan dgr cara dia becakap.

ShareThis