Friday, March 26, 2010

NASI AYAM DI TESCO RAWANG TERBAEK PUNYA!

Posted by makcik rehan KJB at 10:37 AM
Yonggg..... setuju tak?




















Makcik snap gambar ini untuk tatapan sahabat seTaayah
yang sangat gemar nasik ayam cendawan Tesco Rawang punya
yang juga bakal pindah ke rumah semi-D di Sungai Masin tak lama lagi
dengan ucapan, nnt housewarming rumah baru...
sila masak nasik ayam serupa ini!
[kalau ko up sikit tambah cendawan hitam tu pon lagi bagus!]

ketahuilah oleh kamu-kamu semua
demi nak memboleh menangkap gambar ini
Makcik toleh kiri-kanan-kiri-kanan tah berapa belas kali
kalah budak skema nak melintas jalan raya
srupa kulit muka ada tebal 3 inchi juga...
sebabbbb.... menangkap gambar makanan di kawasan awam
adalah sangat tidak cool untuk seorang Makcik seperti Makcik!

Anyway,
Tesco... sudi-sudilah ambik aku jadi duta engkorang
walaupon setiap kali lepas beli barang,
aku mesti menebeng kat kaunter customer servis korang
komplen harga brg yang tak sama seperti yang dipampang
[tiba-tiba ayat di perenggan ini ber ritma]











p/s : kalini pon kena lagi. Pureen liquid cleanser.... kat rak tulis RM17.60
bila scan bayar, tettttttt RM18.90!
refund balik singgit lebih....
bulehla buat beli nasik lemak kat gerai bini polis pencen belakang PID









 .

.

4 comments:

Elyn on March 26, 2010 at 11:39 AM said...

ish wrong time la aku msk blog ko. ptt masuk lps lunch. ni aku dah terliur ceh!!

makcikrehan on March 26, 2010 at 12:20 PM said...

Elyn, layanssss

Anonymous said...

marbelezzzz

yong... said...

marbelezzz... dah makan lagi semalam... aku ni addicted dah Ann... ko ni ..tau ler rumah aku kat ulu...aku rase bercucu nanti pun tak siap2 ... sodeh den...

ShareThis