Wednesday, April 7, 2010

CITA-CITA SAYA PEREKA FESYEN

Posted by makcik rehan KJB at 1:40 PM
Eynda, ini cita-cita terbaru Makcik! :P


Haritu masa kat Book Fair PWTC Makcik beli bukuni
selak-selak lebih kurang, tanpa berfikir panjang
terus pi kaunter pembayaran [kalau lama2 takut Zalia tinggai aku!]




















Balik rumah, buku-buku yang dibeli semua campak kat tepi lemari
lepas 2,3 hari baru teringat nk review
baru selak 2,3 helai, terus jadi pening-pening lalat
sepatah haram aku tak paham!



















Ni sapa yang nak ajaq Makcik cara mentafsir gambarajah nih?
Jenuh aku pusin-pusing buku tu... inchi bukan, cm bukan, meter lagilah bukan!


*pingsan*


Photobucket

9 comments:

Sitisifir10 on April 7, 2010 at 1:53 PM said...

itu...peta negara mana kamu letak?? :P

makcikrehan on April 7, 2010 at 2:07 PM said...

aprika utara :P

Nurul Aznil on April 7, 2010 at 2:37 PM said...

rasanya inci... tak pun laici ... hmmm sedap!

zealvia on April 7, 2010 at 2:50 PM said...

kena check kamus kot MR!

kerul said...

MR mesti dia ada letak scale kat hujud muka surat tue mcm buku map..... ada membantu ka.. :D

nadja on April 7, 2010 at 3:14 PM said...

kalau bukan inci kalau bukan cm cuba ukur pakai kaki plak.. hehehe terserah pada yang pakar.. akak kan pakar cam ner neh.. sayer dah start nak berguru neh.. ehhehe nak wat suar tido fitri smuanyer dah senteng..

makcikrehan on April 7, 2010 at 3:32 PM said...

Hahahaha... thanks fro ur concern kawan-kawan. bukan masalah unit pengiraan, rasanya lebih kepada maslah nk mentafsirkan gambarajah tersebut. lengkung sana-sini..kedut sana sini...

*pingsan lagi*

Me on April 7, 2010 at 3:46 PM said...

tumpang test aan...

Sellynna on April 20, 2010 at 8:19 PM said...

kak, saya pon ade buku ni.. saya pon belek2 bukan main, pastu letak balik atas almari hehe.. Konfem tak paham!!

tunggu la anak da 5 kot, baru bukak balik buku ni :D...

ShareThis