Monday, April 19, 2010

DDMR : DAGING DAN SAYUR

Posted by makcik rehan KJB at 10:32 AM
Bangun pagi Sabtu, 
Mak-bapak budak dan anak-anak lapaq melahaq
Peti ais kan dah habaq... nyaris kosong
so, mak-bapak dan anak sulung mereka
bedal spageti urat halus pakai sos kimball ini
mujoqla ada saki-baki sosej dlm peti...

Settle breakfast, pikir lunch pulak
 Takde nak cover-cover
daging blackpepper ni, bulat-bulat makcik pakai MAGGI punya


Untuk tekak anak kecik apa pulak?

*
*
*
*
*

Anak kecik makcik makan ini...


Opppss... tercekikla bujang hensem aku tu kalau kena sumbat ketui besaq laguni...



Opppsss lagi!
Keras kejung, sejuk beku laguni pon tak mungkin....



Thats better... taruk bilis kisar...
yummeh! [kata Asyraf :-p]

Makcik cuti lagi harini. 
By the time entryni kuar
Makcik is sending the kids to Along Bukit Beruntung.
Lepas hantar budak2, ada lunch date dgn PS yakni somi sendiri
dan lepas itu bergegas ke CIMB Bank....


*Insurans dan roadtax si kontot bakal expired 24 April ni*






Photobucket

4 comments:

Nurul Aznil on April 19, 2010 at 10:47 AM said...

Salam,

sejuk kejung tu, lobak + potato rebus + apa ye? EBM? bubur kosong?

TopsyTurvyMum on April 19, 2010 at 10:58 AM said...

tak tahan tgk daging blackpepper tu weii!!

krakkk krukkk perut haku ni

fabulous.farah on April 19, 2010 at 1:15 PM said...

huhuhu..menarik la mr daging black pepper tuh? yang maggi yang mane? sos botol ke perencah dah siap?

Alida Ali on April 20, 2010 at 12:46 PM said...

Nampak menarik je daging blackpepper tu...nanti nak try la...

ShareThis