Wednesday, April 28, 2010

GAYA BEBAS

Posted by makcik rehan KJB at 3:59 PM
Ini betui-betui entry takde motif punya
takyah la hangpa buang masa baca lama-lama
tengok lebih-lebih kurang dahla... pi lompat belog org lain pulak





Tu semua gaya anak-anak makcik bila hadap TV
Aisyah memang suka ngendeng-ngendeng kat orang bila isap botol
suka-suki dia nak letak kaki kat muka org ka... perut orang ka....
Yang si adik tah kenapa dok intai-intai tengok tibi celah kain
takut ke hapa ntah...



Yang di atas ni pulak aksi si adik
dok main kembang kuncup mulut...
orang kata gatai gusi nak tumbuh gigi
sampai la ni... bayang gigi pon tanampak

Mama hangpa boringla nak oii...
tatau nk buat apa petang2 rembang cenggini
tu yang mama korek gambaq2 hangpa buat entry

Nak baca belog gaduh-gaduh, dah tak gaduh plak dah
[hahaha..kejinya sikap aku]

kerrr.. ada lagi belog gaduh-gaduh yang aku belum baca
habaq mai kat aku sekarang hihihi...
makcik bukan firestone hokeh...
makcik sekadar jaga tepi kain orang saja [keji lagi!]
baca-baca, gelak-gelak... abis citer...


*ai am nobody, berbelog for suka-suki, so jgn maki me!*


Photobucket

9 comments:

Anonymous said...

ur kids r so beautiful....comel sgt2...

-gaya-

AISYAH HANI on April 28, 2010 at 5:09 PM said...

dah buat tumbesaran gambo ye.. baru la puas mata memandang..hehehe

nadja on April 28, 2010 at 5:10 PM said...

walaupun gaya bebas tetp cun.. meletop gitu adik ngan kakak memang ngam... eheheh

TopsyTurvyMum on April 28, 2010 at 7:29 PM said...

comel..ada gaya..keunggulan..

habaq mai aku blog gaduh2...aku pun free gak nak jaga tepi skirt org kuikuikui..

Nadiah Sidek on April 28, 2010 at 11:20 PM said...

ingatkan asyraf tido..rupa2nya duk mengintai ye :D

Me on April 29, 2010 at 8:55 AM said...

betul tue.. dok ingat asyraf n aisyah tidur.. rupanya sesi menonton TV dicelah toto ekk comel bangat si

Elyn on April 29, 2010 at 4:27 PM said...

i am also nobody bebeh!!! asal entry den tak kene maki udah !!! hahah

wei geram gile aku tgk pic ashraff kuncup muke tu ha!!

ena on April 29, 2010 at 4:40 PM said...

hanak2 ko comel2 laa... geram akuh

UMMI AMNA&AMZAR on October 16, 2010 at 11:03 AM said...

same la anak2 akak MR..yg kakak suke letakkaki ats adik

ShareThis