Friday, April 30, 2010

KALAU TAK SUKA TENGOK, SILA TOLONG LIPAT, KALAU TAKMAU LIPAT SILA DUDUK DIAM-DIAM

Posted by makcik rehan KJB at 5:00 PM
Lagi sekali... tajuk panjang sedepa :-p


Buat renungan kita bersama dihujung minggu ini....

Ini bukan longgok sampah
jugak bukan kedai baju bundle
jugak bukan pusat pengumpulan kitar semula
kumpulan kain baju terpakai utk di derma pon bukan

semua pon bukan! bukan! bukan!




Ini adalah soalan kuiz hujung minggu....

Agak-agak hangpa, 
laki tuan punya longgokan bajuni terkujat tak kalau balik rumah?
Sapa yang berani buat laguni memang DIVA terbaek punya !!
Siapakah DIVA ittew agaknya???

Muahahahahha...

*kompom bukan aku punya sebab ada baju BEN 10*


Photobucket

15 comments:

~ f i d ~ on April 30, 2010 at 5:27 PM said...

adoila..aku yg tgk ni rasa nak pengsan..
walaupun aku sgtla x suka + malas lipat kain, tapi aku harus lipat setiap kali lepas kutip, max satu load la yg x lipat at one time, sebab aku x tahan tgk..lagi byk x lipat, laaaagi malas aku nak lipat..

*selamat melipat kain di hari minggu* utk tuan punya kain2 tersebut

TopsyTurvyMum on April 30, 2010 at 5:33 PM said...

hoh! ko gi skodeng umah sape lak ni??

dasatt..dasatt!!

tak tahan weiii hahahaha!

mama_iris on April 30, 2010 at 5:42 PM said...

hahahhaha.....kalau tak taw ni sapa punya loading,harus jgn ngaku sifu blogger nurul adalah zzzzzz (bukan nama sebenar)...
lgpon si dia dah kasik tagline baeeek punya.....KALO TAK MO TOLONG,TOLONG JGN BISING...
ok,kak rehan....kasik hadiah cpt..nurul teka dh betul neh..

Azimah@Melati on April 30, 2010 at 5:45 PM said...

ramalan ku benar belaka...hehehehehe

CikguIna on April 30, 2010 at 7:06 PM said...

giler banyak punya kain! kalau aku, mau sakit jiwa macam ni.....

Siti 'Alaina Sofni @lovewife on April 30, 2010 at 7:23 PM said...

aku tau sapa...puan zalia punyer kan..ahakss ben10 tuh semestinya kalep yg punyer..

Nadiah Sidek on April 30, 2010 at 9:17 PM said...

uih..byknya kain! sy kalau sebakul kain tak lipat pun kena bebel ngan suami..inikan pulak berbakul2 cmtu..eheh

LiAnA on April 30, 2010 at 11:42 PM said...

wallaaa fengsan nk melipattt.. basuh sidai mmg senang.. tapi part lipat dgn iron mmg sakit...

Ms AiReEn MoHd on April 30, 2010 at 11:53 PM said...

wakakaaka ni zel punye ker...mampus la nak melipat....aku yg da segunug ni pun da melunjur lunjur kaki melipat...sakit plak pinggang nak lipat baju byk gini....ni ha berbakul bakul...tombang akuu!!!

fabulous.farah on April 30, 2010 at 11:54 PM said...

haha..kalau saya pengsan nk lipat semua ni..

Me on May 1, 2010 at 9:05 AM said...

aan... rumah sapa nie? hakikatnya no komen.. eden pun lebih kurang tapi idak le sebyk itu.... hahahhaha

cinta_north2south on May 1, 2010 at 1:33 PM said...

ni kalau bagi kat somi kak lis, sumer dia pakat hanger je. hatta suar kecik pun dia hanger!

makcikrehan on May 1, 2010 at 2:13 PM said...

Wakakakakaka... walaupon ini bukan aku punya longgokan... tapi aku pon biasanya 2 x 5 jer dgn empunya loggokan ini...waakakakkaka

makcikrehan on May 1, 2010 at 2:15 PM said...

hahahaha ramai yang teka betui... cool apa weh.. sbb tu aku kata, sapa yg berani himpun longgokan besau lagu ni mmg DIVA baek punya kan? ingat senang ke nk tepis kejian suami bila nampak laguni..kan kan kan.. bravo zalia!

job on May 19, 2010 at 2:02 AM said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

ShareThis