Friday, April 9, 2010

KASI 'UP' SAMA BIZKIZZ

Posted by makcik rehan KJB at 1:18 PM
Apa guna ada belog sendiri kan
kalau tak dipergunakan habis-habisan
harini rupa-rupanya makcik agak free
[bukanlah free sgt, buat-buat free macam selalu -
alah mcm tak biasa pulak korangni]

Memandangkan semingguni Bizkizz agak kemandoman
kurang menjanakan pendapatan sampingan
makanya, berdirinya makcik disini adalah untuk membuat sedikit pengumuman

SILA LA RAMAI-RAMAI ORDER BEG BUNJUT STRAWBERRY INI!

Takyah buang duit beli shopping bag mahai-mahai
yg ini tersangat giler punya murah
senang nk usung bawak pi Tesco [tempat kegemaran Makcik]
beli 2,3 beg... jadikan sup strawberry bunjut laguni
simpan standby dalam handbag
nanti kalau tershopping barang dihari sabtu yang tak ada plastik
dgn penuh gaya, mutu & keunggulan...
anda keluarkan beg bunjut ni dari henbeg
dan masukkan semua hasil belian kedalamnya
akak-akak kat kaunter sebelah sure jeles giler
tengok shopping beg korang yg gojes mak datuk!

Mana nak dapat weyyy... RM5 jer seketui
kalis air lagi [material dia mcm baju hujan pelestik tu]







2 colours available - pink jambu dan kuning cair

sorry la yg kuning tu renyuk bukan main... 
makcik yg peronyok dia... abih nk buat sampel strawberry bunjut kann...
nanti dah isi brg, elokla dia meregang balik.
Alah, lagipon, lepas pakai hangpa nk bunjutkan jadi strawberry jugak kan...



Order dibuka sekarang!
1. SitiSifir - 4 ketui
2. Kawan Marini - 2 ketui




Photobucket

ShareThis