Thursday, April 8, 2010

KASUT MAKCIK REHAN

Posted by makcik rehan KJB at 10:22 PM
Puan Hajjah Elena Fadzlin [suka giler aku taip nama dia, sedap!]
suruh Makcik buat TAG pasal kasut neh
Sesungguhnya Makcik korangni, currently hanya mempunyai 2 pasang kasut
2 pasang inilah yang dilenjan kemana-mana
Bukan tak mau beli kasut banyak sikit,
tapi sudahnya nanti makcik dok pakai yang itu-itu jugak
sudahla ada 2 saja, design dan kalernya pulak lebih kurang sahaja
tapi satu tu dah koyak dan sedikit hazab rupanya
so tinggallah yang satu ini....





















Kasutni BATA mari, saiz 8 hokay - bapak besau!
Beli masa tengah buntingkan Asyraf
kunun-kunun kasut raya [padehal beraya kat hospital sbb beranakkan Asyraf]
kunun-kunun lagi designnya ala2 wedges yg menjadi kegilaan masakini
punya tak sedaq diri, kaki besaq gajah bunting
bukan sekali-dua makcik terpelecok masa pakai kasutni
jatuh tersembam pon pernah jugak
tapi sudah beli kan... pakai jugakla selagi buleh
tunggu koyak rabakla baru nak rembat kasut baru

Anyway, itu kasut pakai pi balik-keja
nak tengok kasut yg makcik pakai dalam opis?
sebelum tengok gambaqni, sila perabih naik lemak hangpa tu dulu
satgi kalau patah selera jgn nk marah makcik pulak


*
*
*
*
*


















Hazab kan?
Pakcik hangpa rembat kat hotel masa dia OS kat Siam [kalau tak silap]
dia rembat 2 pasang, satu makcik pakai kat opis
satu lagi mencah pakai kat umah!
sibuk betoi budaktu, asal mak dia nak pakai dia pon nak pakai
hah, ambiklah kat hang nak oii...

Kena pass TAG ni kat orang kan?
kalini Makcik nk pass TAG ni kawan-kawan yg sama-sama makan nasik kawah
5 tahun di Taayah, kita dok makan masakan Makcik Logam kan kawan-kawan...
so, orang-orang di bawah ini... sila buat pendedahan eksklusif tentang kasut kegemaran anda


Aisyah Hani menantu Cik Besah
NEO yang malu tapi mahu berbelog
Siti Sifir yang tgh pantang anak no 5
Lina Hanip cikgu yg berdedikasi
Intan Zahrah budak sekampung yg kini dok kat Dubai




Photobucket

8 comments:

LiAnA on April 9, 2010 at 1:44 AM said...

mcm selesa je nampak kasut tu..

TopsyTurvy Mum on April 9, 2010 at 8:49 AM said...

oohh..keje merembat selipar kat hotel gak ye? hehe..sama la ngan somi haku kuikuikui!

Me on April 9, 2010 at 9:21 AM said...

hehehe.. Aan.. slipper ofis ko tue rasanya sgt mantap.. sbb 1) dr hotel.. 2) ala2 thai silk gitew :D n kasut bata ko tue.. harus lah ko catwalk semasa menggayakannya

b.O.n.d.a on April 9, 2010 at 10:28 AM said...

Ohhh..aktiviti mencilOk 'kasut' Otel adalah sangat biasa bagi den...
muahahaha

nadja on April 9, 2010 at 11:26 AM said...

wah kak very the brown gitu.. heheh i like..

Elyn on April 9, 2010 at 11:45 AM said...

alamak aku gak tak terbuat tag ni... si cik E hampunnn kang next week i buat ek!!

zealvia on April 9, 2010 at 2:06 PM said...

maknanya..kasutku lagi azab ler...ekekekek

Suhami Ahmad on October 27, 2010 at 11:12 AM said...

hihihi......xpo, leh pakai lagi tu

ShareThis