Friday, April 2, 2010

KELEDEK UNTUK ANAKANDA KECIK

Posted by makcik rehan KJB at 4:37 PM
Perhatian untuk Umi Salwa,
Keledek yg mcm ni kah kamu bagi Umar makan?
Sila verify. Cadangnya esok nak bagi budak Asyraf try...





















Makcik beli pagi tadi
Pagi-pagi kat Rasa ni kan ada pasar pagi
macam-macam hasil kebun depa juai.
selamani tak penah pon beli dari uncle India ni
sebab selalu gaduh [gaduh dlm diam] dgn dia
sebab dia suka parking lori sayur dia melintang depan pagar PID [Pejabat Pos]
sampai tak ada ruang utk si kontot, terpaksa parking jauh depan Klinik Kumar
Harini dia parking serong... hahahaha ada space utk si kontot menyempit
tu yang Makcik singgah beli keledek dia tu
dlm kepala dok pikir nk buat cek mek molek ajer
sekali terbaca kat FB Mamataya dan Umi Salwa dok bercerita pasal makanan anak
Makcik korang kan dasar penyibuk... harusla Makcik pon nk try jugak utk si Asyraf


Photobucket

4 comments:

soFie LufFy on April 2, 2010 at 6:28 PM said...

makcik ..jgn lupa upload kalu wat cek mek molek taw..sofie wat cek mek molek purple..hehehe,,
aneway..happy birthday mencah

LiAnA on April 2, 2010 at 7:06 PM said...

keledek ni manisss... stim je mkn dgn kelapa parut sedapnyaaaaa

ammi on April 2, 2010 at 7:17 PM said...

hai makcik,

memang begini rupa bentuknya...tapi ku beli tu lebih pepel kalernya..namanya keledek manis Jepun.
nanti kalau dah rebus jadik kaler kuning.

Adrina Adi on April 2, 2010 at 8:46 PM said...

putihnya asyraf...

ShareThis