Wednesday, April 14, 2010

LAKI KIPTIYAH SMS MAKCIK....

Posted by makcik rehan KJB at 4:16 PM
Kalau betul laki dialah kannn...
Suruh Makcik 'pulangkan' bini dia!

Tangan aku dah menggeletar,
rasa mcm nak bagi penyepak kat orang

Sekarang jugak aku tutup PID
terbang ke Taman Bayu

Jangankan Kiptiyah,
bau badannya pon kalau boleh aku nk pulangkan!


Photobucket

16 comments:

Nurul Aznil on April 14, 2010 at 4:25 PM said...

Salam,

hamboi kurang-ajaran betul jantan kretek tu! main SMS la plak!

cinta_north2south on April 14, 2010 at 4:34 PM said...

Amboi over la pulak laki bini indon tu. Tapi Rehan hati2 la ye...takut dia orang buat benda tak baik pulak. lepas si kitpiyah tu blah, kalau boleh, tukar la padlock baru ke..apa ke...bukan apa..sekadar berhati2 je..

cik mas on April 14, 2010 at 4:42 PM said...

betul2. sokong dengan cadangan di atas. sekarang ni macam2 hal..

oli on April 14, 2010 at 4:51 PM said...

rehan, u jangan pi sepak dia sorang diri tau...pastikan PS ada di sisi u...

Mrs. Eeza Herman on April 14, 2010 at 4:51 PM said...

akak buat tak tau je...

Elyn on April 14, 2010 at 4:54 PM said...

hamboi indon ni.... sungguh tak kenang budi. masa maid aku yg 1st tu.... lnsg makcik die call jumpe mama aku. dah la kenal bule plak lupe diri!!

zealvia on April 14, 2010 at 5:01 PM said...

walah...repot nih!

nadja on April 14, 2010 at 5:29 PM said...

hah kak sebelum pulangkan tuh kasi libas sekali pastu lempar dia kat laki dia... menyusahkan orang jer..

e i c a h on April 14, 2010 at 6:10 PM said...

MR..suruh dia bayar ganti rugi dulu kalau mamat tu nak balik bini dia..

banyak chantek!

fabulous.farah on April 14, 2010 at 6:35 PM said...

huih..kenape ni makcik?

-iLLa- on April 14, 2010 at 7:23 PM said...

lorat btul indon neh ehh...

TopsyTurvy Mum on April 14, 2010 at 7:40 PM said...

ingat dah blah, problem settle..ghupernyer ada lagiiii...

b.O.n.d.a on April 14, 2010 at 9:57 PM said...

pulangkannnn...pulangkannnnn!!!! (pitch seram yee..nak pitch tengking pun tarak hal punye kalO KIPTIYAH punye kes) =p

~salam dari Dubai~

Nadiah Sidek on April 14, 2010 at 11:11 PM said...

haha..kelakar pulak. mcm la MR nak sgt simpan bininya tu :p

CRAZYBEAUTIFUL88 on April 15, 2010 at 11:27 AM said...

kenapa nih?

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ on April 15, 2010 at 11:55 AM said...

mak cik apa cerita? betoi ka laki dia sms? kureng sggh!!!

ShareThis