Friday, April 16, 2010

NAK TIDOQ, TAPI...

Posted by makcik rehan KJB at 11:36 AM
Aisyah pulak tengah diaper-less
she's on potty training today

2,3 harini dia selalu bagitau bila DAH KENCING
so, makcik nk train dia bagitau BILA NAK KENCING

Kang kalau mak dia membongkang
kompom umah aku banjir macam lombong pecah!

Asyraf sakan qada' tido
mlm tadi punyalah cranky, habih kami semua tak buleh tido


*syok cuti beb*

Photobucket

3 comments:

TopsyTurvy Mum on April 16, 2010 at 11:42 AM said...

wahh..cranky berjemaah ngan hamzah la ni..siang ni pun baru kul 2 dah 3 kali dia tido..

selamat bercuti beb!

nadja on April 16, 2010 at 2:54 PM said...

ngeh ngeh samer la cam si fitri nih.. ehhehe bila dah kencing baru nak kabo... ate kencing dalam pampers la juga eheheh

Ina Hashim on April 16, 2010 at 3:36 PM said...

Nak wish Happy belated Birthday utk Aisyah ye...muashhh kat pipi gebuz dia

ShareThis