Friday, April 23, 2010

RODA FERRIS

Posted by makcik rehan KJB at 2:30 PM

 Pic credit to kevinhii

Aisyah punya wishlist sejak 2-3 mingguni
kebetulan ada fun-fair kat bekas tapak Up market Rawang
makanya, weekend ni harus bawak dia pergi

ada satu malam tu dah nak pergi
tapi tatau apa pasai
Rawang jem bagai nak rak
tgh-tgh dok hadap jem, gerimis mengundang pulak
langsung buat u-turn balik Bayu
punyala mengamuk si hidung kembang tu...

Saya nak roda ferris!!
saya nak roda ferris!!

-bersiaran dari Bayu-

Skrin TV aku tiba2 kuar garis dan bertompok hitam weiii
masa makcik sibuk dok buat susu depa kat dapo,
Aisyah dgn penuh bijaksana pegi ambik sprayer berisi air serai wangi
dan sembur satu hall - makcik syak skrin TV tu dah masuk air!

Mati aku kena maki dgn laki aku weiii


Photobucket

4 comments:

Sitisifir10 on April 23, 2010 at 2:39 PM said...

Wahahaha....suka aaa mencah ber saya2 dgn k.an.... mana k.an dpt spray serai wangi ha? dan gunanya apakah??

Me on April 23, 2010 at 3:05 PM said...

serai wangi boleh halau lalat... baunya pun segar.. cik aisyah sgt bijak sana... hahahhaha sembur nak sembur jangan tak sembur...

adha on April 23, 2010 at 3:06 PM said...

adakah mgu ni memang mgu anak kerjakan tv???

Nurul Aznil on April 24, 2010 at 5:45 PM said...

Tudia... berjangkit-jangkit virus tv rosak.
bermula dengan tv Nieza, mine, Adha then yours... kui kui kui

ShareThis