Friday, April 23, 2010

SERAI WANGI AFY HANIFF

Posted by makcik rehan KJB at 4:54 PM
Buat yg bertanya....

Pic taken from here

Serai wangi Afy Haniff
khasiatnya, sebagaimana yang diwar-warkan dalam radio
koser haku nak copy pate... korang baca di sini.


*makcik baru siap mengemop... pakai itu serai juga... kasi wangi juga*

Photobucket

8 comments:

Sitisifir10 on April 23, 2010 at 4:58 PM said...

Waaaa........halau lalat menarik... umah den takdop lalat tapi kat kedai ada ramai lalat... kamu beli online ka??

Me on April 23, 2010 at 5:14 PM said...

mesti segar bau rumah kamu aan. teringin saya nk cuba... utk mop lantai.. selalu buat lap meja mkn je (penggunaan kamu dan saya terpengaruh dr artis cilik cik aisayh heheheh)

azimah on April 23, 2010 at 7:10 PM said...

cheq pakai hat ni jugak. tapi xpenah lagi la guna utk mop lantai. :D

cik mas on April 23, 2010 at 9:22 PM said...

kita pun guna ni jugak.. heee..

Mamma on April 24, 2010 at 12:36 AM said...

ingt halau insect je...mop lantai la nnt..

Siti 'Alaina Sofni @lovewife on April 24, 2010 at 9:19 AM said...

itu produk afy haniff..pakcik saya punye...sapa mau beli..boleh order sama saya...hehehhe

nadja on April 25, 2010 at 11:12 AM said...

wangi ker kak..??

MarDiah on January 12, 2011 at 10:01 AM said...

kat giant ada jual gak. tapi tak tau ori ke tiruan. sbb c y nun alip nie suka tiru brg kita kalau yg bagus n laku.

ShareThis