Tuesday, May 11, 2010

16 PERKARA.... JIKA ADA

Posted by makcik rehan KJB at 12:24 AM
Jika ada yer kawan-kawan... diulangi jika ada...
Jika tak ada? Haruskah diada-adakan?
Kalau diada-adakan, adakah akan dapat TETAP?
Agak melampau la nak harap dapat tetap kannn...

OK, camnilah.... kalau ADA,
adakah tak jadi tutup hujung tahun ini?

Ataupun memang depa sebenarnya berharap banyak yang TIADA
supaya senang cerita.... buleh terus katup tanpa banyak bicara?

Tak hagak-hagak sungguh perkara yang dimintaknya
seolah-olah opis kecik kesayangan kitani 
menjana keuntungan ala-ala syarikat yang menjual penapis air

Hakikatnya, nak buat beli ink printer yang tak ori pun
jenuh kumpul duit sampai 3,4 bulan baru cukup!

Apa-apa pun....
Aku akan 'kena' hari Rabu ni yer kawan-kawan
kawan-kawan lain, sila berasa gelabah yer...

Tapi ingatttt....
Mana yang tiada, janganlah sengaja diada-adakan
takut diri sendiri yang terjerat... huhuhu
[pesanan untuk diri sendiri juga]

Aku dah gelabah babun dah ni weiii....
Jazlan & Mariana Hulu Langat,
hangpa tak mau kongsi cerita ka?

Sharing is caring bak kata omputeh.....


*esok kompom entry aku kurang dari biasa, sila baca entry2 lepas :-p*


Photobucket

5 comments:

lynda_hani on May 11, 2010 at 8:51 AM said...

An, Rabu ni ke depa nak mai? huhuhu.. gerunnya..! Sure minggu dpn tmpt aku pulak tu.. Adoi.. 19 perkara itu aku wat tatau je.. Hohoho.. x bole jadi ni.. wajib bukak file balik!

wany on May 11, 2010 at 9:16 AM said...

kesiannya kat rehan..harap2 rehan tabah menghadapi dugaan..

ena on May 11, 2010 at 12:02 PM said...

tak paham tak paham..

Elyn on May 11, 2010 at 12:38 PM said...

errr aku tak paham!!

Tim on May 11, 2010 at 2:29 PM said...

mak ai.... takutnya dengar... kak rehan.. tabahkan hati...

ShareThis