Wednesday, May 12, 2010

AUDIT DAH SELESAI. SENYUM SAMPAI NAMPAK GIGI BUNGSU

Posted by makcik rehan KJB at 1:10 PM
Malas citer panjang,
masa untuk bersenang-lenang setelah berhempas pulas
senang citer, korang sediakan jerla 16 perkara yang diminta - JIKA ADA
Bila dia tanya aku, manjangnya aku jawab TAK ADA. Hahaha...

AMARAN kepada PID-PID terhampir... sila bersedia
Bajet tak cukup, depa HANYA akan pegi PID yang dekat2 saja.

Linda... depa dah sebut-sebut nama PID ko...
kalau ikut depa nak pi sana ESOK
tapi aku remind depa pasal makan-makan di Tg Malim
So, aku racun depa suh pi Tanjong Malim
dan-dan tu depa call opis, esok tak jadi pi Sungai Pelek!

So, biter baik untuk Tanjong Malim
esok depa akan pi Tanjong Malim,
TAPI BUKAN UNTUK AUDIT!

Depa nak pi makan-makan noks!
Aku kata ada majlis esok, dgn foreigner bagai sumer... 
tak kan nak audit jugak?

Kalau nak audit jugak... layan jerla...kekekek
Sapa kata garang, aku siap main tepuk-tampar lagi hokay!

Juga ada biter baik bagi mereka-mereka yang masih gadis
Salah seorang auditor tu adalah BUJANG - belum pernah kawin :-p
Hensem tak hensem, tunggu petangni aku upload gambo... kekekeke

Zalia, ada BBQ belen untuk aku tak?
Aku dah kensel kelas ni noks!


Photobucket

6 comments:

Sitisifir10 on May 12, 2010 at 1:40 PM said...

ahahaha....panjang kot doa k.an pagi ni...heheheh

lynda_hani on May 12, 2010 at 2:22 PM said...

rehan tq.. tq.. ko la sahabat aku donia akhirat.. dan dan ngaku sahabat! kuikuikui. Wei dia ada tanya file tatacara pengurusan ngan pekeliling perkhidmatan x?

KV on May 12, 2010 at 2:50 PM said...

aha, masa untuk berjimba sudah tibaaaaa!!!!!

yangbaik on May 12, 2010 at 3:07 PM said...

salam, rehat la panjang2, yang pasti audit tu akan datang lagi kan?..

CiK NuNu on May 12, 2010 at 3:49 PM said...

kak rehan tq da email tu k...

ena on May 12, 2010 at 9:44 PM said...

kan aku da kata.. takde pa per.. hahaha makcik mmg kalut lebey kan?? hahaha

kalo aku yg audit ko, aku suh ko sediakan roti jala tau!! hahaha

ShareThis