Monday, May 24, 2010

BAHULU-BAHILI, KALAU MAHU PI BELI SENDIRI

Posted by makcik rehan KJB at 12:53 PM
Sangat meyampah kan baca tajuk entry makcik lately?

Tulah, kan makcik dah kata... makcik ni blur tak habih lagi
baru nak lega blur yang lama, datang lak blur yang baru
[dapat SONY Vaio kaler shocking fink baru lega kot :-p]

 Pasangan sehati berdansa, kuih bahulu cicah ayaq teh

Kalau bahulu tu tgh suam-suam kuku memang sgt lazat dimakan begitu saja
kalu dah sejuk di bawah paras beku [sebab haku simpan dlm peti ais]
kenala cicah dengan ayaq teh panas

Tunggu PS balik dari pasaq malam lambat sgt
makcik dah kebuloq...
selongkaq la stok makanan musim sejuk nak alas perut di petang hari

Kuih bahulu tu aku buat sendiri????

Mimpi lah ko Jahhhh..... 
buat kuih donut pon jadi keras-kedengkiang,
inikan pulak kuih bahulu bagaiiii....
silap-silap buleh buat baling anjing liaq!


Photobucket

7 comments:

TopsyTurvyMum on May 24, 2010 at 1:08 PM said...

Bahulu ngan teh o, memang pasangan sehati berdansa..

try la donut malus domestica wehhh..ekeke..dah pusing satu dunia tuuu

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ on May 24, 2010 at 1:59 PM said...

nasib baik mak cik cepat ngaku bukan mak cik yg buat..klu x nak tempah utk raya....wakakakaka

mama_iris on May 24, 2010 at 2:12 PM said...

bahulu bahili....meroyan tgk vaio fink kak eynda ke kak?hehhe.....akak bagus gak la makan 4,5 ketul je...kalo nurul la...tak kenyang.

makcikrehan on May 24, 2010 at 2:42 PM said...

Nurul, memang meroyan makcik tengok itu sony finkkk... huwaaaaa

makcikrehan on May 24, 2010 at 2:43 PM said...

gatai mak maryam ni taww... mimpi di siang harila makcik kamu nih nk bakar bahulu taww

makcikrehan on May 24, 2010 at 2:43 PM said...

TTM, blom ada keberanian nk menguli donut buat kali kedua. gagal sekali, sentap selamanya gittew... kakakaka

Elyn on May 24, 2010 at 3:01 PM said...

aku dulu rajin pi bahulu kat bangi. fresh baru masak nyer se tupperware besar bagak. huhuhu pulun hari2 sampai montel cam bahulu gak. skang ni windu balik kat bahulu tu la.....

ShareThis