Monday, May 17, 2010

BILA AIRCOND ROSAK

Posted by makcik rehan KJB at 10:40 AM
Semuanya jadi serba tak kena!

Anak-anak belenggeng siang malam
[jimat sikit kain baju nak dibasuh]

Demam dah surut, Alhamdulillah
Tapi batuk tak surut-surut
malam-malam tekak gatal mcm ada rama-rama terbang kat kerongkong
makanya, berkokok lah makcik macam nak tercabut bumbung rumah

Harini kami laki-bini tak kerja
ambik cuti sebab ingatkan nak balik kampung
malangnya, demam menggila... so, tak daya nak berangkat ke Parit Buntar

Tah dimana silapnya, lampu aircond asyik blinking
kuar angin semata-mata
panasssss..... siang tahan lagi, 
hangkut budak2 lepak depan TV, bukak pintu luas-luas

Kalau malam?
hazabbb.....










Photobucket

5 comments:

Ealyie on May 17, 2010 at 10:48 AM said...

order ekon baru la MR wehh... ehehehe...;)

zealvia on May 17, 2010 at 11:05 AM said...

sebis lan MR..gas abeh kot.

aku lerrr lynda_hani on May 17, 2010 at 11:14 AM said...

Rehan.. econ tu tak rosak.. ko kena servise. Tu ari econ tmpt aku pun camtu.. lampu dia syik blinking pastu angin je yg kuar. Lepas aku panggil org servise baru la econ tu berfungsi cam biasa.

IdzaLia on May 17, 2010 at 11:15 AM said...

time utk servis dah kot akak rehan..

Noraishikin Mohd Salleh on May 17, 2010 at 12:54 PM said...

dh lama saya follow blog ni...br tau MR ada kpg kt PB..area mana?mmg lahir sana ka?

ShareThis