Sunday, May 23, 2010

DDMR : SETELAH 8 TAHUN TAK MASAK

Posted by makcik rehan KJB at 2:34 PM
OK, propa lebih sikit
Muhongla 8 tahun kan, 18 tahun sebenaqnya
kah kah kah kah




Sangat sedap sampai setengah kuali haku campak masuk tong itam!



Photobucket

7 comments:

KV on May 23, 2010 at 3:01 PM said...

awat makcik? Takde tukang makan ke?

TopsyTurvyMum on May 23, 2010 at 3:09 PM said...

tak baik ko MR..baik hantaq kat aku ni haa..aku tgk sedaappp jahhh!

makcikrehan on May 23, 2010 at 3:42 PM said...

KV, memang tak dak tukang makan. Bengang aku, aku yg masak, aku sendri yg makan. Pastu bising cakap aku gemuk. kalau aku tak masak, kang perli cakap beras sampai berulat. Sungguh tak adil kan kan kan? i lap u sgt byk bang oiii, tulongla perabih makanan ai masak bang oiii....

makcikrehan on May 23, 2010 at 3:44 PM said...

TTM, aku pon rasa sedap cam nak mati Jah! Tah byk sgt ke sebungkuih tu ntah. Dari malam, sapai bwk ke pagi esoknya pon tak abih2 makan. Kerrr...sejak berdiet tak kurus2 ni, perut kami laki bini dah mengecil kot. kah kah kah kah

SYANI on May 24, 2010 at 7:54 AM said...

Sape yang jadi mak harus merangkap sebagai Majlis Daerah. Kita ni an jadi la MDHS sebab tukang perabih semua benda makan yang tak habis. Kang membazir lak, dah bersohabat dengan setan!

ena on May 24, 2010 at 1:48 PM said...

tahnyer... aku nampak cam sedap je... dah la aku tgh musim suka makan mee ni...
lenkali jgn msk tong. ko masuk lam kotak poslaju. pos ke sini taw!

Me on May 24, 2010 at 2:54 PM said...

MR kalau sebungkus yang ko masak mmg sgt le byk kalau takat ko laki bini je yang nak mkn.. setuju dgn syani.. mak2 nie jiwa halus tak sanggup membazir... :)

ShareThis