Saturday, May 15, 2010

DEMAM MENGGILA

Posted by makcik rehan KJB at 7:20 PM
Demam wei demammmm....
Gilak punya demam habis anak beranak melepek tak tentu arah
2 hari tak lalu nk buat hapa
[makan tetap lalu - agak moskil disitu]

Sore haku dah roper keldai tercekik tulang
talipon adik aku, dia ingat bapok sesat manala talipon dia nih

Banyak pengajaran haku dapat time sakit demam macam ni
Tak upaya nak tulih panjang lebar kat sini
ipar-duai, sedara mara ramai yg skodeng ini belog sekarang

Biarlah makcik simpan dalam hati saja
kecewa memang kecewa, nak buat macamana... hati manusia
Bertitik-tolak dari kesakitan ini...cewah, ada cam novel tak weh? haha...
Geli pulak aku nak sambung tulih panjang2....

Bengkak tonsil haku dah mula nak surut sikit
kalau tak, nak telan air masak pon rasa cam telan duri!





Photobucket

4 comments:

CikguIna on May 15, 2010 at 8:10 PM said...

salam. Ann, hang pun ada tonsil jugak ka? Mmg sakit ooo bila tonsil bengkak....aku pun ada jugak...kena masa umur 9 tahun dulu...sampai la ni ada lagi...takut nak buang.
Get well soon, ya!
(tunggu entry gila2 kau ni.......)

SYANI on May 15, 2010 at 8:38 PM said...

semoga cepat sembuh ye...

Dee on May 15, 2010 at 10:21 PM said...

moga cepat sembuh ye..

Me on May 17, 2010 at 9:20 AM said...

Aan... moga ko cepat sembuh... tapi nak kutuk juga.. ko sgt jijik ye menggunakan statement novel walaupun dlm keadaan melepek demam... MR! ramai sedara mara koskodeng so ko kena buat ayat novel ke??? tak boleh caca merba dah?

ShareThis