Friday, May 21, 2010

GLEE means... LOSER!

Posted by makcik rehan KJB at 3:20 PM
Berikut adalah muka-muka kantoi diet detox anjuran Bini Jeman
Nasib baik haku tak join
kalau aku join, kat mana nak taruk muka haku?
Muat-muat elok depa 3 orang... mana nk muat haku nak mencelah!

Gambarni dah tersiar di media massa arus perdana
ceh tipu... tersiar di belog mereka-mereka saja
makcik tetap jugak nak paparkan di belog makcik
sebab Makcik adalah pengarah fotografi pada hari kejadian!
Hahahaha.... LOSER!

Pompuan tengah tu, yang berbaju batik di hari Khamis tu,
kena buat Double Loser sebab dia memang double loser...
yakni selaku pengetua akademi tak kurus-kurus,
sekaligus merangkap peserta yang tak kurus-kurus 
kah kah kah kah!



Photobucket

3 comments:

Azimah@Melati on May 21, 2010 at 3:32 PM said...

hahahahah ayat tak hengat ko mengutuk puan zalia....

nadja on May 21, 2010 at 3:56 PM said...

hahah yang huruf L tu jer Loser kak.. kesian tui hehehe

TopsyTurvyMum on May 23, 2010 at 8:05 AM said...

berapa byk dah program diet ni?
yg aku tau paling femes 99HTN..diet detox ni bila pulak??

ShareThis