Wednesday, May 12, 2010

JANJI MANIS YANG TIDAK DIKOTAKAN

Posted by makcik rehan KJB at 11:47 PM
Semalam petang makcik kata nak tunjuk gambar...kan?
Mahap hadik-hadik sekalian,
lepas audit, makcik terus pingsan dalam surau Pejabat Pos
satu badan dah lenguh, batuk dah mula mengokok

Virus dari hanak-hanak sudah nyampei sama mak depa
telan panadol Kak Ina Pos bagi, lena sampai kol 3.30 :-p

Bangun tido, dengar hujan kat luar sgt lebat
memang ingat takmo pi Tg Malim dah la
tapi bila dah talipon kawan-kawan
mcm tak 'cool' pulak kalau makcik kesayangan depani tak turun sama
[agak keperasanan di situ]
lalu menggagahkan diri... start si kontot... merempit ke Tg Malim
setengah jam dah sampai....

Sampai Tg Malim....
TERUS BAIK DEMAM!

kah kah kah kah!


Sedang elok, makcik sampai depa tgh nak start memanggang
tima kasih abang-abang posmen Tg Malim... i lap u oll sgt banyak sekali!

*
*
*
*
*

Anyway, PIDnians... here they are....
the people that we hope not to see again in our PID. Hehehe...
Takde menderlah weiii... depa baik-baik la....
ingat yaaa... they want to know the truth....

Laporan Bulanan awak hantar?
Kadang-kadang hantar, kadang-kadang tak... [sengih kerang busuk]



Yang mana makcik?
nasib baik depa sumer duduk... merasalah aku menjadi manusia paling tinggi
keh keh keh....

Anyway, mahap lagi sekali
makcik dah lama tak belog walking kat belog-belog kamu orang sumer...
lepas setel lawatan ITU INI kat Tg Malim ni
InsyaAllah, kelapangan dan kesenangan akan menjadi seperti sediakala
Hahahaha...



Photobucket

6 comments:

adha on May 13, 2010 at 8:12 AM said...

hahahah... amboi kalau kata mkan.. lajuuuuuuuu... hahaha

Me on May 13, 2010 at 8:38 AM said...

bab mkn hilang demam.. bab odit ketaq lutut..

My Lil' Princess, My Hubby, My World on May 13, 2010 at 8:40 AM said...

Tentulah yg baju kuning tu coz sy dh tgk kt blog mamma...

lynda_hani on May 13, 2010 at 9:33 AM said...

Rehan.. mekasih bg emel tu. Jadi ke depa pi tg malim?

ena on May 13, 2010 at 12:15 PM said...

eh dekatnya umah ko ngan tg. malim!!
huh nampak sgt aku tak penah gi Rasa..

CiK NuNu on May 13, 2010 at 12:24 PM said...

waa... best nyer kalo dpt bbq...
lega la no audit dh mai sana.. ho ho ho...

ShareThis