Saturday, May 1, 2010

KALAU BUKAN MAKCIK YANG MASAK SAPA LAGI....

Posted by makcik rehan KJB at 2:26 PM
Kira habis jujur tau makcik korangni
yang lazat makcik tunjuk
yang hazab pon makcik tunjuk jugak
ai am no 'hipokerit' hokay!

Bukti bergambar
untuk satu lagi masakan yang mengundang kejian dari PS


Keras, liat, masin, payau semua ada!

Tapi makcik ada pengubat duka lara taww....

Mamaaaaa... saya terbau sesuatu yang lazat di sini...
Mama buat pizza kerrr?

Bukannnn... mama buat bread...
tapi bread mama tak jadila....

Wowww... bread....
Saya suuuuka breaddddd....




Habih seketui roti T-rex tu kat anak makcik
lapaq punya pasai... keh keh keh


Lagi sekali... mujur aku ada anak!






Photobucket

4 comments:

Mamma on May 1, 2010 at 3:36 PM said...

time mcm ni la guna anak..
walau empunya diri dh tau x sedp tp bila di tanya anak tetap xkan hampa hahaha

Nak gak try wat roti tp 1 resepi pun aku tadok..

TopsyTurvyMum on May 1, 2010 at 4:56 PM said...

well done MR!

atas usaha anda..takpe tak cantik asal selamat licinnn!!

MR..ko nampak gambo pe kat n3 aku tadi? uwaaaa..laki aku pedajak haku!!

ena on May 1, 2010 at 5:23 PM said...

kami pon suka breaddddd....
jadi tak jadi belakang kira...
janji panasss....
shedappppp........

ena on May 1, 2010 at 5:27 PM said...

kami pon suka breaddddd....
jadi tak jadi belakang kira...
janji panasss....
shedappppp........

ShareThis