Monday, May 10, 2010

KOS SARA HIDUP DI RAWANG SGT TINGGI

Posted by makcik rehan KJB at 9:02 AM
Sebungkus bihun goreng KOSONG SEKOSONG-KOSONGNYA
berharga 1 hengget 50 sen
makcik korangni yang ketinggalan dalam arus perdana atau,
makcik penjual tu yang cekik leher darah?


Bukti bergambar...

Nak lauk apa?
"kosong"
Sambal?
"tak nak"

1 hengget 50 sen tunaiiiii.....

Setahun 2 kali la makcik buleh pi umrah yer makcik
[komplen dalam hati]


Photobucket

12 comments:

SYANI on May 10, 2010 at 9:11 AM said...

BIHUN KALER BLUR NI SAMPAI SINGGIT SETENGAH??? MEMANG CEKIK DARAH PUNYA MAKCIK!!!

Elyn on May 10, 2010 at 9:13 AM said...

camni gayanyer baik ko je masak sendiri MR!! meriah sikit lauk dlm meehun tu...

TopsyTurvyMum on May 10, 2010 at 9:14 AM said...

ish..ish..

mahal giloss..

~ f i d ~ on May 10, 2010 at 9:20 AM said...

apa lagi MR, hang pi pacak kedai sebelah dia la..

Me on May 10, 2010 at 9:22 AM said...

mmg p umrah 2 kali tue... silap2 3 kali pun mau.. takat toge n sawi.... alahai..

makcikrehan on May 10, 2010 at 9:24 AM said...

Tulah kan, kalau camni reganya baik aku beli nasik lemak lauk telur mata kat Rasa nih. Singgit 50 sen jugak reganya. Diet punya pasal la kononnnnnnnnnn

Dee on May 10, 2010 at 10:10 AM said...

mmg mahal..kt umah dee masih RM1..

zealvia on May 10, 2010 at 10:45 AM said...

2 x tu kira biasa je...aku rasa kalo dah mahai mcm tu lebih tu.

ira_kecik on May 10, 2010 at 11:23 AM said...

mak aih dah ler mee hoon pucat lesi, takat batang sawi 2,3 jer pon singit setengah.... mahai benor ler....

fabulous.farah on May 10, 2010 at 12:25 PM said...

bawak bekal la MR..nanti mr yang cepat g haji=p

ena on May 10, 2010 at 10:18 PM said...

aku tak setuju!! eh tak pasal2 ekeke

wei makcik cun kat taman puncak jalil tu pon nasi lemak/mee/mihun kosong pon singgit sengah jugak!! masa tu adalah zaman aku peknen aqim okeh! skg ni mesti da naik kot???

eynda on May 11, 2010 at 7:20 AM said...

Zaman peknen kat Hannah bihun goreng sebungkus RM1.....tahu sebab hari2 pi tapau kekekek...

ShareThis