Friday, May 7, 2010

LEPASNI JANGAN HARAP NAK BUAT GATHERING DAH!

Posted by makcik rehan KJB at 2:51 PM
Hangpani memang tak kasi chance langsung 
aku nak bergendang-gendut di hari Jumaat tawww...
Jumaat beb...Jumaat... lunch hour lama marrr
selepas berpenat lelah membantu suami membunuh setan malam tadi
di siang hari Jumaat ni, sangatlah afdol utk kita berjimba-jimba kannn...
meraikan kemenangan gittew... keh keh keh keh

Sorang-sorang dok tanya mana entry baru
hangpa jangan bikin aku perasan DIVA weh..
makcik tua kalau dah perasan diva buruk padahnya... kah kah kah

Makcik baru balik dari merentas desa la weiii
giler, habih melekit masam kepam ketiak aku
cuaca kat luaq punya panas weiii....

Mula-mula makcik isi perut kat Gerai Sekilas Pandang
Memang kalau sekilas pandang, hangpa tak akan nampak gerai tu
kena pandang berkilas-kilas sampai terkehel urat leher baru nampak
pekena bihun sup, sadaqollahul'azam... sampai ke titisan yang terakhir beb...
lapaq beb lapaqqqq... mana tak licin aku kerjakan

Lepastu pecut si kontot pegi CNI kat Batangkali 
---> hurup 'K' tu jgn gatai pi tukaq dgn huruf 'G' pulakkkk
makcik cubit hangpa sorang-sorang nanti
pegi CNI sbb nak beli spray lipas kat umah makcik
aku dah tak tahan dah dgn aktiviti lipas-lipas ni
siang malam, pagi petang asyik nak buat gathering
habis satu dapo aku dah bau BO depa
kat FB haritu ramai dok bagi testimoni kata CNI punya spray ni baguih

Lepas beli spray, singgah Pasaraya YST kejap
YST ni kat Batangkali jer ada kot... 
nanti makcik suruh kroni makcik si Syani siasatkan
tak beli apa-apa pon... melawat kawasan saja...
susu Nan Pro stage 1 mahai nak mampos
PS beli kat Speedmart baru 39 hengget
kat sana mahai 2 hinggit... tak yah belilah
biaq PS hangpa yang beli, 
denda sebab dia kibat megi tomyam makcik malam tadi

Then, singgah pulak Pasaraya BB Kimwah
BB Kimwah ni kat Rawang pon ada
tapi yg kat Rawang tu lokasi dia tak syok... 
makna kata, kalau saja2 memang makcik tak pi lah kan
kat sini pon tak beli apa... melawat kawasan jugakla
eh, sat... makcik beli bangku bilik ayaq rega 6 hinggit 90 sen
penatla aku nak bertinggung nak basuh CD weeiii
dah la pungkok berat kannn...

Kuar dari BB Kimwah, ingat nak rempit terus balik PID
tak pasal-pasal terguda pulak dengan air jambu
JAMBURAJA dia tulih kat situ
aku pon ingatkan terbaek tahap raja kapoor sgtla ayaq tu kan
beli la sebekas.... singgit 50 sen rega dia
tak dan sampai ke kereta, dan-dan tu aku sroootttt....
weiii... sroooott tu bukan aku sedut ingus lah!
makcik sedut ayaq jambu la...
hampehla weeiii.... nak tersedak aku dibuatnya
sapala ajaq budakni buat ayaq jambu weeiiii
dia blend sekali dgn bijik jambu!
siot tol la.... potong stim betuuuuiii... 
tapi habih gak aku srooootttt ayaq tu... dahaga weii...panaih!

Ingat nak speed terus balik...sekali kantoi lagi...
nampak pulak kedai jual pampers dari kilang
terus teringat kat diapers mencah cap Tesco yang tinggal 2-3 keping
makcik pon reverse keta ala2 KL Drift... singgah kedai pampers tu
sekali tengok pampers dia tak boleh blah la... 
sekali mencah bagi sedas, bukan takat banjir kilat...
tanah runtuh pon boleh jadi nih... kensel lah... tak yah beli
petang karangla hangkut anak-beranak pi Tesco

Kat kedai yang sama...
terpandang pulak sederet tudung-dudung awning macam-macam kaler
duit tengah banyak beb... kan makcik cakap, dapat duit taktau mai dari mana 1K
terus eksyen-eksyen fitting tudung tah hapa-hapa punya kaler
kalu dah beria fitting-fitting bagai... tak kan tak beli?
Gaya, Mutu, Keunggulan nak kena jaga....
walaupon makcik takla bekenan sgt actually...
rembatla sehelai, kaler kelabu taik anjin... rabak 25 hinggit
sekupang pon ko tak bagi kurang ye dik...
siap ko.. ko dtg PID nak guna internettttt... 
aku ketuk ko puas-puas keh keh keh

Panasla weeiii... ekon PID ni tak cukup powerla..
rasa macam nak 'sunbathing' jer kat dalam PID ni skang huhuhu


Mak iQa.... sekarang ko puas hati tak?
ko baca la entryni 80 kali sampai ko ilang buring!
kah kah kah kah


Photobucket

11 comments:

ena on May 7, 2010 at 3:16 PM said...

siap mention nama surirumah yang tandus n3 wakakaka... siot tul la ko!!

seb baik nak sms dari sini mahal tau. kalo tak.. setiap 3 minit aku sms ko tadi ehehe.. mestila aku tak bagi chance sebab mlm tadi aku tak dapat bunuh setan!! wakakakaka

Dee on May 7, 2010 at 3:28 PM said...

x penah try minum ayaq jambu lg..sedap sgtkah?

Azimah@Melati on May 7, 2010 at 3:34 PM said...

ler mak iqa rupanya yang sibuk suh buat entry....

Ealyie on May 7, 2010 at 3:53 PM said...

makcik, bebaik telan bijik jambu tu.. kang terkompol jadi appendiks tauu... kasik kunyah bagi lumat dulu ehh.. ahahahaha..:p

errr.. siapa lah shm ketandusan tu ehh..ihiks..:D

Me on May 7, 2010 at 4:05 PM said...

bunuh setan??? eden pun tak bunuh setan... hahahhaha

wany on May 7, 2010 at 4:32 PM said...

huahuahua....tak menahan betoi laa...sampai naik kepam celah ketiak..mesti peluh jatuh bercucuq-cucuq kat merata2...meronda sakan...

SYANI on May 7, 2010 at 5:10 PM said...

Hang carik jugak spray CNI tu yer.. bersungguh tul. Oh ye, YST ade satu lagi kat Pekan Ulu Yam tu.

Adrina Adi on May 7, 2010 at 6:25 PM said...

i heart u MAKCIK REHAN. hidup kak ed akan boring tanpa MAKCIK REHAN.

hehehehe...

TopsyTurvyMum on May 7, 2010 at 8:30 PM said...

hang kan..kalau bercerita..takde tunggu hari esok punya..ni kira diary hari jemahat la kott:D

makcikrehan on May 8, 2010 at 1:48 AM said...

TTM, Jumaat hari yg sgt heaven weiii.... apa2 citer best mesti mau kasi masuk buku cepat2. haha. demi peminatttt [perasan lagi] :))

job on May 19, 2010 at 2:03 AM said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

ShareThis