Saturday, May 1, 2010

MEMBOTOL

Posted by makcik rehan KJB at 12:25 PM
Anak sapa buleh celen? 
koleksi setakat malam tadi
tu belum kira yang dok bawah katil sampai berminggu-minggu lagi berkerak-kerak
once makcik bwk kuar dari bwh katil, jgn harap aku nak cuci pakai balik
lempar masuk plastik hitam la jawabnya!


Haaaa... sapa berani celen sila tempek gambaq,
tengok anak sapa paling kuat membotol
dan mak sapa PALING MALAS BASUH BOTOI !


*mentang2 aku baru borong botoi susu sebakul kat Pureen*


Photobucket

6 comments:

oli on May 1, 2010 at 1:07 PM said...

tak berani celen
sebab saya rajin basuh botol!!!
hahahahahahaha

cinta_north2south on May 1, 2010 at 1:35 PM said...

Rehan, nak tanya sket. baper banyak botol susu 2oz, 4oz dan 8oz kena beli untuk NB? - sorry soklan kuar subject lak ari ni... :)

Sakura Rals on May 1, 2010 at 1:41 PM said...

tak bley celen sebab mama rizqi rajin :-p

makcikrehan on May 1, 2010 at 2:04 PM said...

Oli, anak satu rajin lagi la... masuk 2,3 mulalah liat nnt...dah la asyik nk mmbotol je kejenya...hihihi

makcikrehan on May 1, 2010 at 2:05 PM said...

sakura, kagum kat map pak yg rajin cuci botol anak. amkcik sgttttt malas!

k.lis, dh reply kat chatbox sebelah.

LiAnA on May 1, 2010 at 2:47 PM said...

hahaha ku hanya bg aqil guna 2 botol sahaja.. sbb pemalas nk basuh... so kalau habis guna 2 tu terpaksa gak basuh jugakkan ;p

ShareThis