Tuesday, May 25, 2010

MERENDEK-SAPEDEK-DI HARI WESAK

Posted by makcik rehan KJB at 10:15 AM
Adalah dimaklumkan, 
bagi mereka-mereka yang baru tahu [seperti makcik]
Jumaat ini, bersamaan 28 May 2010
adalah cuti umum sempena Hari Wesak
Jangan gatai tanya Hari Wesak tu apa... sumpah aku tak ambik peduli
Yang aku peduli hanyalah haritu adalah tak payah pi keja
Kalau tak pi keja maknanya tak yah bangun pagi-pagi sangat
dan tak payah terkocoh-kocoh sumbat budak-budak dalam si kontot
Dan tak payah merempit masuk highway 
untuk hantar budak-budak pi rumah Along Bukit Beruntung

Makcik pun memasang angan-angan untuk fly on that day
Yakni berjimba-jimba sambil mengahabiskan duit gaji
yang terlalu amat banyak sampai tatau nk buat apa

Malangnya PS pulak tak coti
kan makcik dah kata... Perodua ni sistem cuti dia memang lain macam
So, untuk membolehkan projek jimbaan diteruskan,
hanak-hanak tetap terpaksa dihantar ke Bukit Beruntung

Masalahnya sekarang,
SAPA NAK TEMAN AKU BERJIMBA?

Pergi jimba sorang-sorang?
Nehiii... walaupon makcikni tak menyelerakan dan tak menggiurkan
aku tetap risau... TAKUT KENA ROGOL HOKAY!
[ni kalau laki aku baca kompom dia gelak 3 hari 3 malam!]

Nieza bini Juzer is kenot sebab balik Bagan Serai
Zalia bini Jeman is also kenot sebab nak pi photoshoot

Bini sapa lagi yang free nak berjimba dgn Bini Sepol nih??



Photobucket

15 comments:

zealvia on May 25, 2010 at 10:27 AM said...

muahahhahaha..Mr post mu mengundang perogol tau! jom gi sunway pyramid...kami pon berjimba2 pada hari itu..tp ada hanak2.

ezey on May 25, 2010 at 10:39 AM said...

jom berjimba bersama-sama...mau ke mana???

makcikrehan on May 25, 2010 at 10:45 AM said...

Ezey, tak kan nk pi KB Mall kottt... mai turun KL la beb.. Ader berannn?

makcikrehan on May 25, 2010 at 10:46 AM said...

Zea, korang anak sorang buleh la bawak hanak-hanak. aku dah 2... enggak koserla nk hangkut depa 2 org. ada aku meroyan tgh2 sunway tu karang

TopsyTurvyMum on May 25, 2010 at 10:53 AM said...

bini TTD adaaaa....jommmm!!

IMAN'S UMI on May 25, 2010 at 12:02 PM said...

Jgn2...nk berjimba jadi meroyan plak, jgn bwk la hanak2 klu gitu, bwk diri dgn purse yg penuh aje dan pesanan penaja: berhati2 bwk duit, byk yg dengki nk ragut.

adha on May 25, 2010 at 12:18 PM said...

hahahahahahahhahahahahah

aduuuuuuuuuuuuuuuu gelak pecah perut aku wei..... baca stetment ko.....

ena on May 25, 2010 at 12:20 PM said...

bini pidaus free... hahaha

makcikrehan on May 25, 2010 at 12:28 PM said...

TTM or shud i call u CHLOE? Hang kalu berani mai la turun KL Beb... Ostolia aku tak geng arr. aku tadak passport! kakaka

Adha [ko bini sapa ekk] mai la turun KL temankan aku jimbaaaa....

Bini Pidaus, mana ko nak hempuk si Abam dgn Si Ica haa???

makcikrehan on May 25, 2010 at 12:28 PM said...

umi iman, ha betoi tu.. kalau niat suci nak berjimba, toksah gatai bawak hanak-hanak khennn...

sWeEtDaRLinG on May 25, 2010 at 12:33 PM said...

ko nak pi bird park tak???

ezey on May 25, 2010 at 12:33 PM said...

aku menyahut cabaran mu itew MR..muaahaha...xkan KBmall Kot...

Elyn on May 25, 2010 at 12:37 PM said...

bini faiz evelebel. tp semua perlu ditanggung ya ekekeek

makcikrehan on May 25, 2010 at 1:29 PM said...

Ezey, serius ko turun KL ke beb? aku nk ajak soping cari baju kurung arr. baju dok ada sumer tak muat. terbonjol2. adik aku nk bertunang 2 weeks lagi. kenala beli baju senonoh sikit kan? karang tak diva la aku. ko sampai KL bitau aku beb!

Bini Faiz, ko tanggung aku, aku tanggung ko nak? matik la ko nak 'tanggung' aku yg berat cam panda ni [motip panda? kunun2 cumel la woi kakaka]

Amy, bird park tak buleh soping. modus operandi aku nak ngabihkan duit yg teramat byk nihh.. haha

Me on May 26, 2010 at 9:47 AM said...

Seronoknya berjimba...

ShareThis