Tuesday, May 11, 2010

RASANYA YANG INI BELUM 'DIBELOGKAN'

Posted by makcik rehan KJB at 10:25 AM
Ada 3 entry tangkap muat makcik dah standby untuk hari ini
sila jangan gatai-gatai tanya-  mana entry baru makcik?
hari ini sangat sibuk hokeh.
sibuk mengada-ngadakan cerita keh keh keh



Tatau la bila kala punya gambaq
jumpak dalam folder masa tgh godek-godek cari data PID
rasanya belum dibelogkan lagi
alah, kalau dah belogkan pon, hada aku kesah?

Masani Mencah umoq baper bulan eh?
Kowser nak pikir... memori makcik makin down

Yang pasti, mesti somewhere in December
Jahatnya mak bapak ko nakkkk
tak pasal-pasal ko jadi rusa kutub!


Photobucket

6 comments:

cinta_north2south on May 11, 2010 at 10:32 AM said...

gambar yang first tu ingat Rehan letak senduk kat kepala mencah. hehehe

nadja on May 11, 2010 at 10:40 AM said...

mencah ker tuh.. macam adik juga muka nyer.. heheh

lynda_hani on May 11, 2010 at 11:15 AM said...

ye la muka mencah ada sama ngan adik dia.. fotostat! nama pun adi badik..kekeke..

ena on May 11, 2010 at 11:21 AM said...

eh eh eh aku igtkan asyrap.. eheh

Elyn on May 11, 2010 at 12:34 PM said...

nk krismas ek time ni?? hahahha

Me on May 11, 2010 at 1:23 PM said...

la aisyah.. ingat asyraf... sgt jadi rusa.. sian2

ShareThis