Monday, May 31, 2010

SEHARI SUNTUK DI TENGAH LAUT SAMPAI JELAGA SATU BADAN

Posted by makcik rehan KJB at 2:04 AM
Beliau tu kan pi mancing
malangnya hasilnya agak kureng kali ini
tak penuh tong putih macam selalu
[kalu banyak-banyak pon nk buat hapa, makcik kemain malas masak skang ni]

 Beliau sampai umah dekat pukul 9 mlm
sampai je umah suruh terus hanak bini bersiap
kita pi masak ikan kat kedai, kata beliau

Bini beliau sgt gumbira, tak payah masak
ingat nk makan kat kedai, tapi si bujang senang pulak tak sporting
merengek-rengek rindu kat boyan karan
last-last suh tapau jer... makan kat umah




Ikan merah masak stim halia
[sedappppp... i like fish sgt banyak!]





 Telur bistik [camni kah ejaannya hadik-hadik?]




 Sambal velachan




 Sayur campur




Beliau kata kat bini beliau :
Ni kira dinner anniversary tahun ni...


Hantam sajalah bang...
Tak kisahla awal 2 hari pon
Hahahahha


Photobucket

5 comments:

KV on May 31, 2010 at 8:56 AM said...

makcik, etlis ko awal 2 hari selebret. Cik kiah ni, non ado. asek tak nyempat ajo.

mama_iris on May 31, 2010 at 9:08 AM said...

hoho...epi eniversary ahkak n PS.....mencah ada kata mahu adik tak?kot2 jangkit ngan kak zel..:-p

makcikrehan on May 31, 2010 at 9:39 AM said...

KV, haku actually hingat2 lupa anniversary neh...konpius tarikh sebenar. kakakak....

Nurul, TQ. Mencah nak hadik??? Tu hadik bujang senang dok ada tu pon dia terjaga...lagi berani-berani mau mintak hadik kah..

IMAN'S UMI on May 31, 2010 at 10:06 AM said...

Happy Anniversary MR...

~ f i d ~ on May 31, 2010 at 12:45 PM said...

Happy Anniversary!! sedapnya ikan tu..dah lama aku x merasa lauk kedai macamni..asek kena dok masak sendiri saja..

ShareThis