Wednesday, May 19, 2010

SUPERMAN SPENDA HIJAU

Posted by makcik rehan KJB at 2:44 PM


Jejaka paling hensem di Taman Bayu ni
lagi 2, 3 hari nak masuk umo 8 bulan
sapa-sapa yang tengok dia live, 
sumer pon kata.... keciknya anak hang MR.....
memang pesen anak-anak makcik macam ni kot
masa kecik tak mau besaq tara mana... dah besaq, sendri mau hengat!

Yang agak moskilnya... umo dah nak 8 bulan,
tapi badannya still lembik terhuyung-hayang
duduk dalam walker pon tak buleh lagi
menyusur belum, mengundur belum, merangkak lagilah belum

Rilek Rehan rilek.... lain budak, lainlah progressnya kan?
[sedapkan hati sendiri]

*buring weii buringggg.... sapa ada gossip meh kepohchi*


Photobucket

10 comments:

adha on May 19, 2010 at 2:51 PM said...

ala rilek ar... anis tu gg 9 btg jek.. anak abg aku.. umur muda 3 bln dr anis.. gg da pnuh. ckp pun da byk word.. anis sket2 jek ckp.. janji dia sehat da ar...

KV on May 19, 2010 at 3:01 PM said...

takpe, besar nanti boleh berjalan terus kaedahnya! Jangan risau.;P

Nurul Aznil on May 19, 2010 at 3:12 PM said...

Salam,

lambat perkembangan motor kasarnya, cepat perkembangan bahasa or kognitif...

OK la dari tader apa-apa kan? :D

My Lil' Princess, My Hubby, My World on May 19, 2010 at 3:13 PM said...

Ala, Iman tu 2 3 ari lg nk setahun tp gigi x tumbuh2 pn...hehehe...budak kn beza2...xyah risau

ena on May 19, 2010 at 3:26 PM said...

arissa da setahun... nak angkat kaki setapak pon gigil2!! hahaha mama rilex jer.. ekeke


weiii aku pon bosan tahap cipan nak muntah darah da ni!!

jap agi PIL aku sampai.. sampai ke ahad la aku bosannnnnnnnnn!!!! huwaaaaaaa

Ealyie on May 19, 2010 at 4:44 PM said...

lek MR lek..
ayat penyedap hati hang tu mmg da kena dah.. mmg sedap kalo ko dok ulang2 mcm zikir! ;)

ummiyana on May 19, 2010 at 4:48 PM said...

hai MR..ingat sy lg x?hehe MR yg jd 'idola' sy nak bukak blog dulu tu..tp pastu blog sy smpai berabuk la ni baru nak terhegeh2 aktif balik..tp xpenah miss baca blog MR dr blog mencah smpaila kesini..cuma xpernah tinggai jejak..maleh nak ngomen tp tiap2 kali baca sure terhibur..sy baru lpas bersalin anak kedua..sama birth date dgn mencah-2april..hehe

Nadiah Sidek on May 19, 2010 at 8:21 PM said...

jgn risau la MR..safiyyah dulu lmbt meniarap, umur 6 bulan baru meniarap. mmg risau la masa tu. tapi bila dia dah boleh meniarap, alhamdulillah cepat je yg lain2 tu

SSulieana on May 20, 2010 at 2:04 PM said...

ok la tu k.an, x pyh susah2 nk kejar asyraf...hehehe

日月神教-向左使 on July 22, 2010 at 5:58 PM said...
This comment has been removed by a blog administrator.

ShareThis