Friday, May 7, 2010

TAK KUSANGKA.... KAMU BAGAIKAN KELAPA YANG TELAH DITEBUK TUPAI...

Posted by makcik rehan KJB at 10:25 AM
Dalam kegigihan nak berdiet
makcik korang punyalah poyo... haritu beli jagum
jagum gred C yang bergigi jarang...

Lepastu beli buah pulak...
bukan buah dada yer tuan-tuan dan puan-puan
amboi, mentang2 memasing pakat dok bunuh setan malam tadi....

Tapi, buah yang makcik beli tu
memang boleh bikin sesak dada!
hangin satu badan wa cakap lu....


Masani air liur makcik dah menjejeh-jejeh
anak aku melalak kat hall pon aku buat-buat tak dengar dah


Dengan penuh napsu serakah,
makcik potong buah mangga itu...
lalu terasa nak pingsan apabila mendapati....


 Buah manggani dah ditebuk tupai!
Kurang asam punya tokei MSM... bak balik duit aku 3 hinggit 40 sen!


Punah lagi sekali diet aku.
Lutut makcik dah menggeletaq lapaq ni...
budak kecik Asrap dah pasang loud speaker kuasa maksima kat depan nun
Short-cut lagi sekali nampaknya....
letak kuali, taruk air, pasang api kuat-kuat...
MASAK MEGI TOMYAM!



Baru hirup kuah sesudu
Makcik tinggalkan megi ni atas meja TV
angkat muntot pi bancuh susu Asrap jap

Siap bancuh susu...
Makcik pon ambik port depan TV nak sambung makan megi
sambil layan Higglytown Heroes dialihsuara ke Bahasa Melayu....

Sekali lagi makcik rasa nak pingsan!
Megi aku tinggal 4,5 urat
telur pon tinggal renda saja
Uwaaaaa......

PS dan Mencah sengih-sengih 
buat muka tak berdosa di malam jumaat

I hate u sangat banyak Abanggggg
You bunuhla setan sorang-sorang ini malam!


Photobucket

25 comments:

adha on May 7, 2010 at 10:37 AM said...

hahahahahhahahaha... tak baik biarkan megi kembang... muahahahah.. tak dpt bygkan muka ps ngan mencah sengih2.. hahahaha....

da la kecewa mangga kena tebuk ulat, tgok megi tgal 3-4 urat. hadoih...... pengsan aku nk gelak kat ko...

Sitisifir10 on May 7, 2010 at 10:38 AM said...

ahahaha........mcm baca komik rumah tangga :P

My Lil' Princess, My Hubby, My World on May 7, 2010 at 10:41 AM said...

Wakakaka...sadis punye ceriter

cik mas on May 7, 2010 at 10:43 AM said...

kikiki.. lawakla makcik ni. tapi kesian gak...

Maya on May 7, 2010 at 10:53 AM said...

hahahaha...
kecur air liur ni tengok itu mango..
minggu lepas baru makan mango sedap giler!! (saje bg jeles)

Elyn on May 7, 2010 at 11:01 AM said...

ekekek aku tgk mangga ko memule tu pun terliur. rupenye dalam takle pakai tul!!

Funz Universe on May 7, 2010 at 11:02 AM said...

sedapnya megi nyum nyum..

Dee on May 7, 2010 at 11:02 AM said...

sedap mango tu tp kesian x dpt makan..hehehe..salam kenal..

Me on May 7, 2010 at 11:07 AM said...

hahahhahah.... sgt kesian kat MR...

e i c a h on May 7, 2010 at 11:10 AM said...

chanteks je mangga sebelum belah..kecur liuq..rasa nak makan megi lah ngaharini..

nurulhudaresad on May 7, 2010 at 11:15 AM said...

hahahahaha......gile la sedap tgk maggie akak......ye ke tak bunuh setan mlm td??ntah2.....ahkak yg hunus pisau dulu kat setan2 tu semua....huhuhuh

Adrina Adi on May 7, 2010 at 11:17 AM said...

kah kah kah... sian PS. bukannya best bunuh setan sorang2 (bak kata laki kak ed la)

My Lil' Princess, My Hubby, My World on May 7, 2010 at 11:19 AM said...

Citer ape bunuh setan tu?

zealvia on May 7, 2010 at 11:23 AM said...

ni kalo tokeh megi terbaca ni kompem dah amek citer ni nak buat iklan...muajakakakakakakakaka

ena on May 7, 2010 at 11:34 AM said...

wakakakakakaka........ kesian ko... hahaha kesian PS... megi punya pasal.. sorang2 pon sorang2 lah...
wakakakaka

izzahazfar on May 7, 2010 at 11:42 AM said...

weh...ibu mengandung boleh tak bunuh setan kak?hahhaha...dah anak ke duapun zah masih takut2....bila nak buat entry pasai ni pulak

*ibu mengandung yang terliur tengok maggi...

LiAnA on May 7, 2010 at 11:44 AM said...

adoiii tu maknanya lenkali buat lebih skit.. kakakaka..

TopsyTurvyMum on May 7, 2010 at 12:04 PM said...

bukan rezeki ..sian PS.. ko tak tolong dia bunuh setan..mesti penat bunuh sorang2...

kak lis on May 7, 2010 at 1:50 PM said...

ni entry second paling lawak lepas entry yang ada model tayar michelin tuh. hahahah

isra on May 7, 2010 at 2:27 PM said...

kekekke. han..aku penah kena cam ko.. aku suh laki aku masak balik maggie kalau dia xnak keluar tapau utk aku..memang meradang, dah ler lapor..tp baca citer ko.. aku pn nak tergelak sama.. hahha

TopsyTurvyMum on May 7, 2010 at 2:49 PM said...

aku dah tayang BM aku..kat entri donut tadi

makcikrehan on May 7, 2010 at 3:20 PM said...

BIAQ BETOI WEEIIII... ADA YANG TAK TAU BUNUH SETAN TU APA?? KANG AKU BUAT ENTRY KANG.. KENA I.S.A LAK AKU! KAH KAH KAH......ummi yang baikkk... anda betui2 punya baik larrr hahahha

Azimah@Melati on May 7, 2010 at 3:35 PM said...

hahahaha han ko jangan tak tau ada yang tak tau bunuh setan tue haper...dulu haku siap buat entry asal usul kisah bunuh setan nieh..ahakss..copy paste sajork...

My Lil' Princess, My Hubby, My World on May 7, 2010 at 3:51 PM said...

Kat mana entry tu? Diriku sorg je ke yg x tau citer tu? Yela, sy bru je follow MR...

SYANI on May 7, 2010 at 5:14 PM said...

Siannya dia tak tau bunuh setan tu hape... takpe pi selongkar entry MR hat lepas2 tu..

ShareThis