Friday, June 11, 2010

DDMR : TIBA-TIBA TERINGAT ATUK HASSAN

Posted by makcik rehan KJB at 11:13 AM
Semalam Atuk Asan (my FIL) dah berangkat ke Tanah Suci
buat Umrah dgn my BIL

Tadi masak bihun goreng Cap Bintang

Masa nak senduk masuk dalam pinggan
Tiba-tiba teringat kat Atuk Asan...

Beliau suka makan bihun goreng.
Tak kisahla sapa-sapa masak sekalipon... 
janji jgn keras sebab beliau takde gigi. Hihihi

Dulu-dulu masa duduk dgn PIL
kalau makcik masak bihun goreng, mesti kena buat pedas sikit
Atuk suka, Ibu percaya *dah mcm tagline iklan babyfood plak*

Dedicated to Atuk Asan... cewah!

Semoga Abah sihat walafiat, dipermudahkan jalan,
dikurniakan kesabaran dan mendapat Ibadat Umrah yang mabrur.




5 comments:

Nurul Aznil on June 11, 2010 at 11:59 AM said...

Salam,

Bihun goreng me suka 'jodohkan' dengan cili merah + jus limau + sos tomato + kicap...

cili merah ngan jus limau potong lemak maaaa... :P

Elyn on June 11, 2010 at 12:35 PM said...

mee goreng mamak satu MR!!!

mama_iris on June 11, 2010 at 12:55 PM said...

mulai sekarang jgn sapa percaya kalo MR kata masakan dia tak sedap...buktinya tekak org tua ni kan cerewet...kalo depa dah kata delicious tu maknanya sifu le dlm masak memasak neh.....hehehhehe.....

kak......nasik beriani gam 1!

fabulous.farah on June 11, 2010 at 1:17 PM said...

hhehehe..xpernah berani masak untuk PIL. kalo balik kg. mil je masak=p

adha on June 11, 2010 at 4:44 PM said...

nyummmmmmmmmmmmmm....... sedapnyaaaaaaa

ShareThis