Tuesday, June 8, 2010

KE SACC MALL PULAK

Posted by makcik rehan KJB at 8:15 AM
Sudah tiba di Bayu Permai petang tadi
penat toksah tanya, memang sangat-sangat
kain-baju berkoyan-koyan nak basuh
yang nak dilipat pon bergunung-ganang

Adeh... takmau la cita pasal kain-baju
rasa mcm tokey kedai dobi plak
tak habih2 citer kain-baju kepam tak basuh

Esok ada meeting di SACC Mall pulak
tutup lagila PID RASA nampaknya....
apa nak buat... 'mereka' itu juga yang berkata
Pengurus PID tugasnya diluar... berjumpa masyarakat
ni nak pi jumpa masyarakat la nih...
apa relevannya masyarakat Rasa dgn masyarakat Shah Alam?
toksah tanya, aku pon tatau jawapannya... muahahahha...

Pendek kata, semua PID-PID Selangor adalah KATUP esok
ingat PID-PID Perak jer ker leh layan meeting kat Mall
kami pon hokay! :))

Tadi sudah mendapat bantuan kecemasan dari PS
bagaimana mau terjah itu SACC Mall
pertamakali mahu pergi hokay!
agak kejakunan di situ kan?

Ada feremfuan itu suruh pakai GPS
mana punya GPS aku nak tojah Bini Pidaus oiii...
jangankan GPS, henfon yang aku pakai skangni pon
lagi hazab dari hadek aku yang tgh balajo tu punya tau
kesian makcik kan? kan? kan?
kalau kesian, dipersilakan hadiahkan Iphone [mcm ni ka eja?] seketui!

Sukacita dimaklumkan, ini adalah entry berjadual
yang akan keluar ikut suka bila dia nak keluar  :-p
ditaip di malam hari tatkala menunggu kain baju disepin
[motip?]

Gambar-gambar di kampung tersangatlah banyak
tapi mcm biasalah kan... dengan kamera cap hayam kampungni
tentunya lagi banyak gambar yang parkinson dari gambar yang pegun
jugak banyak gambar kelam dari gambar terang
serta gambar halimunan dari gambar nyata

Demi 'sustainability' belog ini
[tengok tu budak2 PID, belog aku pon nak sustain jugak tau :-p]
marilah melayan mata dengan gambar-gambar sebelum kenduri haritu




Yang nampak aurat tu adalah Paklong kepada budak kecit yang menutup aurat :-p
Blog beliau [Paklong] bakal menggegar di alam maya tak lama lagi  :))



Beliau yang berbaju pink sedang sibuk membantu menggubah hantaran
Jangan main-main... baekk punya gubah!
-pingsan-






Muka beliau sangat serius bukan?
sedang mencari idea, nak gubah bunga... sampai bergaru-garu!






Beliau masih sibuk menggubah untuk sessi petang...






Yang Dipertuan Kecik.... sedang bersemayam di dalam boyan.






Membongkang setelah penat seharian menggubah.

OK, nak pi tuang softlan jap... sila sambung pi buat kerja
entry berikutnya muncul 2 jam dari sekarang
muahahahaha.... keji ko Rehan!



5 comments:

Azimah@Melati on June 8, 2010 at 9:27 AM said...

ish memang aisyah nampak besar dah han..... cam izzati pun iyer dah.... izzati tue pun ikut baka aku gak tue..membesar dengan jayanya....

mama_iris on June 8, 2010 at 9:33 AM said...

SACC Mall ya.....sila lencongkan sedikit ke seksyen 7.....ada gedung JAKEL terbesar dengan diskon 85% dari 6 hingga 10 JUN.....cepat2 jgn ketinggalan....kalo tak taw jalan,amek saya di subang jaya.......saya tunjukkan jalan...:-))

KV on June 8, 2010 at 10:36 AM said...

next!!!
adoi la makcik, siap bersambung sambung la pulok!!!

ena on June 8, 2010 at 11:24 AM said...

hahaha.. tak payah bli GPS! kalo pakai GPS nanti makin tak pandai jalan. asik nak bergantong idop je pada gps wakaka...


wei.. pas meting, meh la deting ngan aku... hueh hueh huehh

Me on June 8, 2010 at 11:34 AM said...

haruskah ada sambungan? mmg jijik :p

ShareThis