Thursday, June 3, 2010

LAGI PENDEDAHAN EKSKLUSIF

Posted by makcik rehan KJB at 10:28 AM
Huwaaaaaaa....
ni kalau laki aku tengok ni,
mesti dia nyesal tak ngurat siti nurhaliza dulu-dulu
at least takde la bini dia huduh sampai laguni bila dah tua

Tarik napas dalam-dalam....
sapa yg tengah breakfast tu jaga-jaga... takut tercekik
yang tgh minum tu, sila letakkan dulu gelas anda...
takut tersembur air kopi

Makcik test power 3 keping gambo
yang rasanya paling meletop dalam banyak-banyak gambo yang aku ada
malangnya.... satu pon takder yg jadi vouge cam Seripah Aini


Mari saksikan....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Mak Lampir versi muslimah sejati
siap pakai gincu yg tak tahan tu!





Pondan tua bergigi tajam.
Siap dengan mata merah... 
macam serigala jadian yang baru bertukar jadi manusia balik





Punyala melendut-lendut kulit haku...
sampai ada lebihan daging kat tepi hidung kiri-kanan



Mari mengkelepet laki sendiri pulak,
tak acila binik jer tua ganyut kannn....
PS korang jadi lagumana gamaknya...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Sungguh tak puas hati!
Paseipa muka laki aku tak melendut-lendut cam haku hah?
Dah jadi ensem macam Farid Ismeth Emir lak aku tengok

Tak buleh jadi nih...
Jom wei pi buat sedut lemak!

p/s :  Sapa nak jadi tua, sila try kat sini


9 comments:

Anonymous said...

nakkk try jugak boleh?-kujan

TopsyTurvyMum on June 3, 2010 at 10:34 AM said...

Hang cuba tanya PS..ada pakai susuk tak?? hahaha

no 1..macam bidan
no2.. dukun susuk
no3..bekas perdana menteri
no4..balik haji

:D

suealeen on June 3, 2010 at 10:38 AM said...

seramlah, An...

Adrina Adi on June 3, 2010 at 10:53 AM said...

hihihi... yg pondan tu tak tahan

mama_iris on June 3, 2010 at 11:38 AM said...

tang gigi tajam tu paling huduh:-)
hahahahha....matik la kalu nurul buat benda alah neh kak rehan kutok habis2an.....

rsanya petua pakai application neh,jangan letak gmbr yg sengih over2 kot......tgk gmbr PS.....dah mcm ahli kumpulan Rabbani...

Elyn on June 3, 2010 at 12:56 PM said...

ekeke aku dh try kelmarin. tp tak sanggup nk tepek lam blog. tak pasai aku tak tido mlm kang ekekkeek

cinta_north2south on June 3, 2010 at 1:01 PM said...

Fuyoo PS rupa Tun Hussien Onn la...

-niena- on June 3, 2010 at 1:07 PM said...

lain nye muka kak rehan..hehehehe

ena on June 3, 2010 at 2:13 PM said...

hahahaha gigi tajam2 mata merah... tak tahan aku! sakit perut aku gelak! wakakaka....

tapi

PS cam pedana menteri!! huih hebat hebat!!

ShareThis