Sunday, June 6, 2010

MENAIP ENTRY INI LIVE DARI KAMPUNG - DGN PENUH KEPAYAHAN

Posted by makcik rehan KJB at 9:34 PM
Payahla... sebab 'beruk' belaan hadik-hadikku ini
sangatlah tak berapa siuman
kejap2 laju macam LRT
kejap2 selow mcm komuter
kejap2 delay macam Air Asia!

Entry standby dah habis takat semalam saja
esok kan Mak Henchek korangni coti lagi
so, tak kan ku biarkan belog ku dingin membeku
wahhh.... sgt mengundang kontroversi statement tersebut :-P

Bersiaran dari kampung tatkala sebelah tgn sekali-sekala menghenjut boyan
sedang menanti kepulangan Pak Henchek korang yang pegi kenduri ke Penang
Mencah? kompom punyalah berkepit sama apaknya... i like hokay :-p
Melepaplah makcik dgn si kecit sorangni yg asek turun naik boyan 5 kali sehari

Percutian di kampung biasa-biasa saja
sebabnya sangat fenat dan serabut ngurusin majlis tunang adik makcik
bukan majlis tu yg bikin haku serabut,
hanak-hanak nilah yg bikin serabut

Mencah dah macam budak terlepas kandang
habih segala binatang peliharaan menjadi mangsa bulian
tak lupa juga baju-baju beliau yang asek belemoih semedang
lagi kulit beliau yang berbirat2 kena nyamuk dan agas
tak lupa juga lebam dan luka kat tepi hidung

Haku nak menaip perihal budak sorang ni pon rasa fenat!
nantilah kita sembang kencang details sikit eh
bon*ot ai dah sakit dok menaip atas lantai simen :-p


 Beliau sudah bertunang
[gambar dicilok dari folde rlappy adik :-p]

*tunggu pak henchek balik bawak mi udang, harap2 sedap dan menggiurkan!*









5 comments:

ena on June 6, 2010 at 11:04 PM said...

oh sendap gak eh makan mee udam!

semalam aku pi kuala selangor..rasa nak je terus ke umah ko haha

Elyn on June 7, 2010 at 8:20 AM said...

selamat bercutik!!!

Me on June 7, 2010 at 8:43 AM said...

tak habih2 entry berdobar ko nie... ena.. kole selangor dgn kuala kurau jauh lagi tue....

IdzaLia on June 7, 2010 at 9:27 AM said...

bercuti di kmpg ye.. ermm mee udang mesti sedapkan..

adha on June 7, 2010 at 10:01 AM said...

smlm aku baru tgok ulang warung kita kat prima.. pasal mee banjir udang..... nampak sedap jek

ShareThis