Tuesday, June 22, 2010

THE ORIGINAL VERSION OF KEDAI GUNTING TENDRAL

Posted by makcik rehan KJB at 8:26 AM
Someone somewhere, argue kat Makcik
kisah potong semalam tu, for real ke?
kerr... rekaan semata-mata?

Nahhh... ini dia bahan bukti









































Kalau nak sohih lagi, mai singgah PID Rasa
Makcik bawak pi Kedai Gunting Tendral
Ader berannnn?? ha? ha? ha?

Dah alang-alang datang PID,
silalah jadi assistant makcik barang sehari-dua.
Nak?

-paling comel-


6 comments:

d.a.m.i.q.u.l.a on June 22, 2010 at 8:42 AM said...

gunting sejar tu amende?hihi

mama_iris on June 22, 2010 at 8:58 AM said...

hahaha.....sila laminate kak....leh jadi tatapan hanak2 di masa tua akak nanti.....kuikukuikui

makcikrehan on June 22, 2010 at 9:37 AM said...

Damiqula, wah.. dah mcm drakula bunyinyer.. hehehe... gunting sejar tu = GUNTING SAJA :-p

Mak Iris, kowser nak laminate haiii.... biaqlah hanak-hanak ku hadap belog ini jer nanti..muehehehe...

Elyn on June 23, 2010 at 9:13 AM said...

baik hati ko MR...mesti warga sana suka sama kamu MR heheeh

ena on June 23, 2010 at 10:02 AM said...

hahahaha aku da la sakit perut ko ni tambah sakit perut aku lagik tau!! wakakakaka

Rahibah.com on November 3, 2010 at 1:04 AM said...

Pukul membuka kedai? Makanan? Wahahaha~ Rabak perot gelak. Salam singgah yer...

ShareThis