Friday, June 4, 2010

PEGI CANADA BELI PIZZA

Posted by makcik rehan KJB at 12:59 PM
Rabu haritu, PS ajak makan steamboat kat Lucky Hill
[citer pasal st*m ni kan, makcik ada satu citer tau, nnt lain tawon lah aku citer]
kengkunun sempena 4 tahun bersama gittew... 
tapi makcik tolak mentah-mentah proposal beliau, cewahhh...
sebabnya tak sanggup nak mengadap lolongan Yang Dipertuan Kecik si Asrap
tak kan nak hangkut boyan karan bawak pi restoran? mereng la kannn...

Lalu makcik sarankan agar kami makan pizza di rumah saja

Lalu makciklah yang ditugaskan untuk membeli
sementelah makcik akan pegi Tesco lepas balik keja petang tu
Desert hanak-hanak dah nak habis, kena top-up bekalan

Sesampainya di Tesco, ternampaklah Canadian Pizza punya kedai
[hahahahaha... padan muka kena tipu makcik pi Canada]
lalu SMS pengganti diri dihantar kepada PS

Nak try Canadian Pizza tak?
Berapa hengget?
Toksah tanya... ai bayar! Yu bayar pagar batu tu dah la
Up tu yu. Ai foloooo :-)
Ceh, kalau aku bayau folo semedangla...

Gambaq makanan yang makcik beli tak tangkap pon
sebab balik jer rumah terus tangkap masuk mulut
dah habis licin baru sedaq diri

Ni gambaq tangkap kat kedai
sambil melangut tunggu pizza siap masak


Untuk keluarga kecil yang ahli-ahlinya bersaiz  kecil



Untuk keluarga kecil yang ahli-ahlinya bersaiz BESAR



Untuk orang yang kenyang, 
tapi tetap jugak nak sumbat makanan dalam mulut [agaknya lah..]




Untuk orang yang malas sarung legging, malas tukar kain batik, malas calit gincu, 
malas start keter, malas cari parking, malas beratur bla..bla...bla...


Dan ini pulak muka malas segala malas...sedang menunggu pesanan 
dengan pipi kembung yang melimpah-ruah terlebih baking powder




Penantian itu satu peyiksaan!

*Boh gambaq kecik-kecik merasala cam kecik kejap :-p*


5 comments:

adha on June 4, 2010 at 2:31 PM said...

perghhh pizaaaaaa

Yong said...

Ann! aku tengok muka hang iras2 Aflin Shauki la.. hang ada bau2 kentot ka ngan dia? ha ha ha

Me on June 4, 2010 at 3:13 PM said...

hahahhaha.... tengok muko ko yang kecik n pelbagai versi tue yg tak tahan tue..... betul ada bau bau busuk ngan aflin kot..

SYANI on June 4, 2010 at 4:51 PM said...

Memang kembong pipi makcik rehan ni... Muka tensen tu macam orang menangih pun ader.

ena on June 6, 2010 at 1:55 AM said...

aku diet tak makan pizza! babai.. takmo komen.. haha

ShareThis