Tuesday, June 8, 2010

REUNION

Posted by makcik rehan KJB at 2:30 PM
Pertemuan semula kami hadek-beradek
dilazatkan dengan kek tiramisu dari Westin Hotel
kami tong-tong sorang sikit beli kek ni.... lazattttt...


Tambah 5cm ukurlilit pinggang makcik!






Generasi ketiga, semoga menjadi anak-anak yang soleh dan solehah.
Ahmad Raafiq, Ahmad Shawqee, Aisyah dan Ahmad Syahmie.
Asyraf? dlm boyannnn... huhu...





Abang Oki jadik leader untuk upacara pemotongan :-p





Apsal ko asek tergaruk-garuk ni nak?




Sebelum korang emel tanya, apsal ordek kek dari Westin Hotel?
Hadek makcik yang pakai spek kat atas tu, adalah kuli makan gaji di hotel tu
so, pahamlah kan... dia la yang tulong beli dan bawak balik kampung
saja sekali-sekala nak makan kek mahai....

Tak kan nak makan kek premix haku plak kots???


6 comments:

Me on June 8, 2010 at 2:53 PM said...

kek premix ko pun sama tarap apa ngan kek hotel>>> konpem MR diawang-awangan hahahahah

IMAN'S UMI on June 8, 2010 at 3:50 PM said...

Bestnya mkn kek mahal...

Tiara on June 8, 2010 at 5:07 PM said...

sedapnya lah! sib baik akak tak ngaku akak buat tuh.. kan kan

zatie_izzati on June 8, 2010 at 5:26 PM said...

bape ringgit rehan? nak tau gakkk

ena on June 9, 2010 at 4:28 PM said...

lawa la kek! aku nakkkkkkkkkkkk

日月神教-向左使 on July 22, 2010 at 5:58 PM said...
This comment has been removed by a blog administrator.

ShareThis