Saturday, June 5, 2010

SUDAH SIAP TAPI BELUM SIAP, CAMANA TUH?

Posted by makcik rehan KJB at 9:39 AM
Satu-satunya harta karun makcik selain si kontot yang kian mereput
Harga sangat rendah... nama pon apartment kos rendah
kalau kos tinggi, mana mungkin pekerja kontrak 
bergaji ciput mcm makcik mampu beli



Ni gambaq lamaaaa sgt dah. 
Dok lalu hari-hari, makanya satu hari tu tertangkap gambo
beli masa Mencah dalam kandungan lagi
sekarang, yang no 2 pon sudah keluar kandungan
tapi masih belum dapat CF
bila tanya, kompom jawabnya
bulan depan, bulan depan, bulan depan.... 

sudah berdepan-depan.... 

Tak sabaq tunggu siap bukan sebab nak pindah dok sana
tapi sebab tak sabaq nak bagi sewa kat orang
sebab tak larat nak bayaq tiap-tiap bulan!

Bila dah dapat CF, dah bagi sewa kat orang...

Kan sudah ada duit extra dalam tangan?
kan? kan? kan?

Jangan kang ada yang emel tanya,
Makcik beli satu bangunan tu ka?
-kalau ada depan mata sudah makan pelempang!-

Makcik punya 1 unit saja hadik-hadik
tingkat 2... hazablah naik tangga


3 comments:

kisahwanida on June 5, 2010 at 8:41 PM said...

sabarlah makcik rehan. Beli umah mmg camtu. kdg2 ok kdg2 ko.....

ena on June 6, 2010 at 1:29 AM said...

best la pasni.. banyak doit kocek..leh dating ngan aku kat jalan TAR ekeke

kat mana ni weh??

djambu puadovich on June 6, 2010 at 10:17 PM said...

ape lagi, repot karam singh walia le. jamin settle!

ShareThis