Sunday, June 27, 2010

SUDAH TALIPON... HANYA RM60 SEBULAN, MAINLAH KO SAMPAI PINGSAN!

Posted by makcik rehan KJB at 8:17 AM
*scheduled entry*

Akhirnya, sat tadi dah talipon Best Gym Rawang
Best!
Best!
Best!

Lepasni mungkinnnnn mungkinnn [mungkin saja ya....]
ada harapan kembali seperti berikut. Ha ha ha ha!


























Masa ambik gambaqni,
makcik dgn adik dok feeling-feeling sambut kismas kat ober the sea!






















Tu hat baju belang-belang sebelah makcik tu...
adalah adik makcik yang bertunang haritu
dulu dia gemuk badak mcm aku sekarang
tapi sekarang sudah tukar!

Aku pulak yang gemuk badak sumbu !!

Satgi Abang dgn adik-adik aku baca entry ni
kompom aku kena keji kat FB nanti neh! hahahaha....



8 comments:

Sitisifir10 on June 27, 2010 at 10:08 AM said...

wowwee..mcm tgk ratu cantek :P

mama_iris on June 27, 2010 at 9:21 PM said...

gambar ketiga sangat la kagum dan sangat la teringin akak jd mcm tu!!!
rm60 je?murah la ekk....kat sini rasanya rm100+++++++....mahal....

LiAnA on June 27, 2010 at 10:04 PM said...

fuh bestnya boleh pegi gym.. MR mesti boleh punya.. sebab dulu pun kurus kiut jer ;)

Me on June 28, 2010 at 9:35 AM said...

MR... zaman kurus sgt terserlah keayuanmu.. terpisat2 (ehh tersipu2) malu giteww

ena on June 28, 2010 at 9:59 AM said...

aminnnnnnnnnnnnnn............... amin panjang tu wei!!

makcikrehan on June 28, 2010 at 10:32 AM said...

Aku takut mcm selalu... warm-warm chicken sh*t jer karanggg...muahahahahaha

Kedai Rals on June 28, 2010 at 1:33 PM said...

gambaq no.3 sangat comelll :-)

Elyn on June 28, 2010 at 5:25 PM said...

chaiyok2 MR!!! aku tggu pic terbaru ko ek...

ShareThis