Saturday, June 12, 2010

ZAMAN KAMU DAH BERLALU WAHAI MENCAHHHH.... SILALAH BERI LALUAN KEPADA ADIK PULAK

Posted by makcik rehan KJB at 2:25 PM
Makcik tatau apa nama saintifik menderni
ni kira gadget baby la ni kan...
mcm biasa... konsepnya adalah...
ANAK KORANG GONYEH, 
ANAK AKU NAK GONYEH JUGAK

Beli masa zaman Mencah baby dulu
pakai 2,3 kali saja... pastu mcm biasa jugak
simpan dalam-dalam sikit dalam lemari
jangan bagi laki nampak, nanti kena keji

Semalam teringat nak bagi Asyraf pulak gonyeh bendani
sebab Maklom Ibu bagitau dia berak keras
sampai gigil-gigil satu badan meneran

Makcik pon beli 2 bijik mangga chokanan [ker chikunin ntah lupa]
pastu kupas, potong-potong bagi Asyraf gonyeh
dengan harapan, buleh lawas dia punya sembelit

Lepas bagi kat Asyraf,
makcik pegi dapo basuh pinggan kejap
sekali dengar si Asyraf nangis-nangis
terpaksa la pulak hayun muntot berat pegi usha line kat depan



Kakak idom kembam sudah hi-jack adik punya gadget gonyeh!





Suruh bagi balik kat adik dia enggan...
Saya nakkk... saya nakkk....

PS kata, mau rabak jala gonyeh tu dapat kat dia!


4 comments:

fabulous.farah on June 12, 2010 at 5:52 PM said...

hahaha..dia pon nak feeling baby..

KV on June 13, 2010 at 3:25 PM said...

dia pun masih baby apa? haha
aku pun biasa alami rehan woi. Sampai satu tahap kena beli 2. Hazab!

NOOR on June 14, 2010 at 7:54 AM said...

makcik...aku dah g stadium MPS...byk gak ler terbang sebab lama dah ngidam kat FD nih...hehe
pas ni duk diam, lg 10 taun br tuko sofa baru..hehe..

日月神教-向左使 on July 22, 2010 at 5:57 PM said...
This comment has been removed by a blog administrator.

ShareThis