Friday, July 9, 2010

HALWA TELINGA DI PAGI JUMAAT - PART II

Posted by makcik rehan KJB at 7:34 AM
Memberi chance kepada hanak-hanak memanaskan badan dihalaman
sementara menunggu emak depa mencungap-cungap sidai kain
[cungap-cungap tau aku sidai kain, aku kan gemok :-p]





















Ko nak panjat pagor ke dik?






























Kita ronggengggg... kata kakak! <---- kang ada yang email tanya,
betoi ka dia sebut ronggeng?





















Kembam kan idom saya?
Bukak jer pintu pagor, dan-dan dia tala keluar!

Ni kalau Auntie Mieja tengok ni mesti mama kena taji
sebab bagi anak naik walker... muahahaha...
aku malas la mieja... takde kona-kona... aku ngaku jer...
kalau tak dibagi walker kang nak berdokom selalu,
tak pon dia melongsor main pasir kat depan pagor :))





















Kakak tgh check condition beskal, jap gi ada videoclip shooting :-p
sampai tershepit-shepit suar celah vontot ha.... apo la ko kakak!



Haaaa... ini dia irama yang ditunggu-tunggu
Silalah kamuorang kenalpasti lagu apa yang beliau nyanyi...
bersepah-sepah bunyinya...
kalau dengar betui-betui, mcm ada perkataan 'ikan keghin' pon ada
dia nk perli aku sebab tak masak-masak lagi ikan gelama masin aritu kot
aku pon tataulah camana buleh kuar bunyi camtu
padehal aku ngajo dia nyanyi ikut vocal mcm Mr Shuester ngajor dalam Glee dah :))









Cover-cover sikit gelaktu... dapat kad merah dari boss haku tak jamin ekkk...


8 comments:

Kak Mah on July 9, 2010 at 8:35 AM said...

haku tak gelak!!! tapi respek..slang anak dara ko kemain lain...rrrraaainnn.....

TopsyTurvyMum on July 9, 2010 at 9:00 AM said...

kemain dok ulang2 korus haha..

bila ko nak ajar dia nyanyi nasyid lak weii???

hahahaha..*larikkkk!!*

Me on July 9, 2010 at 9:43 AM said...

setuju dgn TTM.. lps nie versi bertudung n nasyid plak....

zealvia on July 9, 2010 at 9:53 AM said...

permintaan aku plak...nak neok mencah berzanji plak...muakakakakak..

SYANI on July 9, 2010 at 10:09 AM said...

Nampak luas porch hang semenjak dah berpagar batu & tiles tu.. Senang hanak2 nak main!

babyluv_ayang on July 9, 2010 at 3:23 PM said...

eh, ok lagik ni...aku paham mencah nyer lirik...kalo si kyra....lagi teruk liriknyer...heheheh...ni lagu itsy bitsy spider kan...hehehhe...

Elyn on July 9, 2010 at 5:17 PM said...

wakakakakakkaka opsss seb baik tak kantoi ngan bossss!!

mieja on July 9, 2010 at 6:30 PM said...

comeiiiiii...........ada slang tuh...:)

ShareThis