Wednesday, July 28, 2010

KKS 2010

Posted by makcik rehan KJB at 12:54 AM
Dari lensa CASIO Exilim yang skrin nya dah bertompok itam...
dipersembahkan beberapa gambar kat Kg Tumbuk Darat that day...

Gambar adalah tak tersusun mengikut acara,
sukahati haku nk tepek yang mana dulu
kowser aku nak susun ikut tentatif program

Memperturunkan skill Pasar Malam ...
























Staff Bizkizz <--- kejap lagi adik aku buzz aku, ko nak kena maki ke kak?
Tanpa staff ni, kudunglah aku jadinya...






















Konon-konon aku lantik si Jerin ni jadi runner
sudahnya, aku yang mengah lari sana-sini
aku tak betah la duduk melepap jaga kaunter pendaftaran
aku lagi suka jerit-jerit kat bawah khemah,
bagi sokongan padu kat makcik-makcik yg main sukaneka :))






















Dah pesan dah... kaler bawak sendiri yer hanak-hanak...
mesti tuan punya kaler besor tu sakek hati pensel kaler dia kena qeqah satu dewan!


























Pandai-pandailah korang nak adjust montot atas pentas tu hanak-hanak....
janji korang siap kaler....





















Akak dengan 3 anak akak nk daftar sukaneka ni dikkk..
kami nak sapu bersih acara sendiri tiup belon sendiri kasi pecah!























Oleh sebab DSLR aku blom dapat sebab blom bayar,
makanya terpaksalah import minah teropong ni... :))


Tak daya dah nk sambung taip, mengantuk ya hamat
esoklah sambung kat PID ekk...



1 comments:

mama_iris on July 28, 2010 at 10:30 AM said...

mana gmbr tukang jerit bawah khemah??akak...wap air yg kite cite tu adalah wap air yg percik2 selalu ada kat restoran..........

ShareThis