Wednesday, July 21, 2010

LAWA KER BELOG MAKCIK? LAWA? KER LAWAK? TIMA KASEHHH....

Posted by makcik rehan KJB at 10:05 AM
Makcik lap u sangat manyak Kamalia
Selamat berkenalan, meh comolot sket... mmuah! mmuah!


Blog orang lain pon lawa-lawa jugak,
tapi untuk hari ini [ceh, macamlah hari-hari aku kasi award kat orang]
Makcik nak kasi award ni kat 2 orang ini sahaja :

Sebab apa bagi kat depa 2 orang saja,
sebab layout blog depa sama, dan makcik suka!

2 comments:

Aku Bukan Bidadari on July 21, 2010 at 11:00 AM said...

pstt.. makcik.. award DATIN tu kat FB jer..kat BLOG ni TOH PUAN SRI tau.. hahahaha..

mama_iris on July 21, 2010 at 11:58 AM said...

omg.....time kasih le.....dato' seri azmi busy sgt skrg......p melawat kawasan bukit beruntung yg jalan banyak lobam2.....time kamal-alan-nathan nak mai ari tu rasa mcm ok je jalan......hohoho!!habes rosak sport rim bentley kami!!!puuiiiiii!!!!

ShareThis