Tuesday, July 27, 2010

LIANA MAJID PUNYA ANGKARA

Posted by makcik rehan KJB at 11:47 AM
Beliau citer pasal Kopi Luwak kat belog beliau haritu...
terus makcik teringat stok kopi kat umah dah abih
so, balik keja haritu.. makcik singgah Mydin Rawang nak beli groceries
terus tak semena-mena makcik terbeli kopi ini...

























Tataulah apa motip aku tiba-tiba pegi angkat kopi ni...1st time beli nih
kalo ikutkan, nak carik KOPIKO <--- sudah addict sejak Aznie suggestkan
tapi KOPIKO tak ada plak kat Mydin



Rasanya, sebab musabab makcik hambek kopi Kak Timah ni sebab ni kot...




















Hambik kau... ENAM dalam SATU !!
dah sampai 6 bahan diadun bersama... makanya...
rasa kopi ni adalah sedikit pelik dan serba tak kena di tekak makcik
tapiii.... demi khasiat serapet sama manja sama kak timah :))
aku pejam mata, telan jugaklah!
nanti senang nak bunuh setan





















Nadiah Sidek, kat Yamalika ada juai agaknya... hihihi...






12 comments:

mama_iris on July 27, 2010 at 11:57 AM said...

hahahhaha.....misi nak menjahanamkan setan tu sebahagian dari pejuang2 islam kan?so silakan la akak.....dlm erti kata lain....dari dok nyesal meratapi benda dah beli.....baik la dok habiskan.......mana taw esok lusa akak start fening2 muntah2.....hahahhaha....

TopsyTurvyMum on July 27, 2010 at 12:21 PM said...

perghhh...ni memang tgh gigih nak menambah umat Nabi Muhammad..

selamat berjaya!

makcikrehan on July 27, 2010 at 12:23 PM said...

Mengikut Sunnah katanyerrrr.... kahkahkahkah!

KV on July 27, 2010 at 12:30 PM said...

sakan hang nak serapet makcik! Kagum aku. Obat terseliuh urat pinggang ada dak?

lovewife on July 27, 2010 at 12:40 PM said...

tq byk2 yer makcik rehan.. u tlg promote my produk..bagusnye..

makcikrehan on July 27, 2010 at 1:02 PM said...

Wahahahaha... tetiba aku dah jadi makcik jual obat plaks! hahaha... siot tau ko KV :))

Kak Mah on July 27, 2010 at 5:34 PM said...

baru nak cakap...apasal ko tak beli ngan tokey dia terus...mana tau dapat diskaun ehehehehe... Love..aper lagik kasi mari barang beberapa bungkus...hahaha eh tunggu pas bersalin lerrr...

Sarid Derus on July 27, 2010 at 6:11 PM said...

wahhhwahhh..betul2 menjaga diri sendiri..tahniahhh..!! aii kagummm..

Nadiah Sidek on July 27, 2010 at 6:21 PM said...

hahaha..takmo la nadiah minum air tu. belum sampai seru lg nak minum :p

LiAnA on July 27, 2010 at 10:03 PM said...

wakaka... ehh kopiko tu sedap tak?? aritu ada nampak kat maiden...

ayuni said...

kak, ape cite gym tu?tetibe terigt hihi
*silent reader*

makcikrehan on July 28, 2010 at 10:08 AM said...

Ayuni, baru pi 2 kali. hahaha. sekali pi daftar. sekali lagi pi lari atas threadmill. lepas tuuu... paham-paham sajalah! whahaahahahahha

ShareThis