Thursday, July 29, 2010

MAKCIK KAU

Posted by makcik rehan KJB at 5:33 PM
Lagi gambar-gambar masa KKS Selangor 2010 baruni.
Macam biasa, gambar tak ikut kronologi -  tak kowser :-p

Pics, credit to budak ni. 
Bagus dia tau, sudi usung DSLR dia pegi majlis PID yang tak sepertinya itu. 
Padehal dia bukan budak PID pon. Khidmat FREE lagi tau. Siap edit lagi tau.
Orang PID sendiri.. yang ada DSLR sekalipon,
belum tentu sudi nak mencemar duli cenggini...[aku ler tu] kan Imma kan...
Sapa nak kawen, kontek budak ni untuk rundingcara khidmat fotografi.



Gambo pakai DSLR, nampakla muka aku kunun-kunun gebu mcm apam kukus!



 Saja makcik kau duduk belakang, sembunyi separuh badan...



 Yang ini... aku pon taktau apa aku tengah buat
Tah ngajo senaman ker, entah bagi bahasa isyarat ker... tataulah!
Yang aku heran, kemain tawadduk makcik-makcik dengan hanak-hanak ni
tadah telinga dengar aku punya kelentong!





Kalau kontrek PID aku expired... ha, inilah kerja aku nanti!
Sian tak kat makcik kau? sian? Nah ambik no akaun aku... hulur 100 please...






Akak no 2 dari depan tu... nak pegi perang ke Kak?
Ko pegi perang bawak kipas kertas kak... 
Ko yang kena tembak mula-mula sekali taw





Ini bukan Hari Penamaan Calon... 
Ini namanya hari menda*alkan orang! Hahaha...





Kalini aku tak mampu berselindung lagi...
Sampai hati depa letak aku depan sekali.
Sebelah peha aku, dah sama besar dgn 2 belah peha si Linda




0 comments:

ShareThis