Monday, July 5, 2010

MAMA BOSAN

Posted by makcik rehan KJB at 10:29 AM
Mama suh bagitau, dia mengantuk pagini.
Lagi sedang pikir macam-macam.
So, dia takde feel nak mengarang.

Tu jer yang mama pesan.
Pastu mama suruh saya tempek gambaq ni.
Ni semalam, masa pi Tesco beli diapers saya.




















Sekian, mama kirim salam.


5 comments:

Adrina Adi on July 5, 2010 at 11:55 AM said...

waalaikumussalam.

Elyn on July 5, 2010 at 3:00 PM said...

waalaikumussalam... kim salam kat mama awak balik ek!!

Me on July 5, 2010 at 3:16 PM said...

w'salam... mama awak bosan pagi nie sbb bonda kerul tak de.. tu yang dia bosan tue.. bagitau mama awak bonda k-rull dah balik ;)

aiDieNa on July 5, 2010 at 4:45 PM said...

Kem salam balik kat mak yer.. jangan notti².. mak tgh tido tuu..

ena on July 6, 2010 at 9:27 AM said...

yer.. ai da jawab salam mak yu..
yu tu mencah, bila lagik nak stop pakai diapers?
kakak kembarmu dulu setahun sengah da benti diapers tau! kamu sila belajar2 pi toilet! ai babap buntut yu karang!!!


*wink*wink*

ShareThis