Monday, July 26, 2010

NAMA KEDAI TERPAKSA DIRAHSIAKAN [LAGIPUN AKU DAH LUPA NAMA KEDAI TU]

Posted by makcik rehan KJB at 2:29 PM
Hidangan makan malam masa KKS kat Tg Sepat last weekend
gambar makanan tak hambek, tapi tak berapa sedap
[Diana ko jgn kecik ati taww - bukan salahmu membawa kami ke sana]

Dia tulis kat situ, kalau tak sedap bagitau taukey
makanya, adik aku yang betul bendul sorangni....
order bihun tomyam... sumpah tak sedap, tawar hebiar!

Terus panggil balik waiter, suruh modify balik tomyam dia
Awak rasalah sendiri....dia cakap kat waiter tu.
Hadoihhh.... adik sappalah tu!

Cerita lanjut pasal karnival
nanti makcik upload dalam blog PID lah
sebab nanti nak kena buat report gak kan




Keterangan gambar :
Diana dan adik makcik.
Adik makcik dan makcik.
Nunu dan adik beliau.
































2 comments:

TopsyTurvyMum on July 26, 2010 at 3:01 PM said...

wohh..itukah adik ko yg sudah diambil orang??
terlambat anak bongsu mak jah tu hahahaha

Sarid Derus on July 26, 2010 at 4:15 PM said...

adik makcik sope muka makcik laaa...sebijik..

ShareThis