Thursday, July 22, 2010

SAMA TAK? SAMA TAK? MUAHAHAHAHA....

Posted by makcik rehan KJB at 7:34 AM
Mula dahhh... angin lintang aku dah mai dah
ni nak bagitau awai-awai nih... ni makcik buat entry merapu jer nih
sapa-sapa yang jaki baca entry tak ilmiah makcik...
sila pergi ambil wudhuk, pegi solat sunat...
itu adalah lebih berfaedah. Muahahahahaha....


Tengok... tengok... tengok...
Anak orang duduk Amerika neh.... tengok sandal dia...
Merembes giler... ADIDAS hokay!
Ori? Helooo.... Amerika hokay, mestilah ori....




























Anak MR yang duduk kat Rawang pon ada sandal mcm tu tawww....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



















Tapiiiii...
Toksah tanyalah ori ker tak ori! Muahhaahahahaha..
Sebat jerlah yer nak... janji MURAH!


*Picture budak tomei di atas, kredit to Nadiah Sidek :)

5 comments:

Danny Neza on July 22, 2010 at 7:52 AM said...

hahahaha... adeehh la akak...
xper kak, sye pok pakai moto yg sama cam akk..
janji murah, ori atau x blakang kira..
hubby sye lg best kak, klu dia slalu ckp cam ni..
'ibu, lg murah lg tahan lama..lg berbaloi-baloi..' hahaha...

Nadiah Sidek on July 22, 2010 at 8:43 AM said...

eh, anak sape tu kak..comelnya! kirim slm kat si comel tu dgn mak dia sekali ye :p

p/s: brp harga kasut aisyah tu kak?

tini on July 22, 2010 at 9:06 AM said...

ko kan han.. bijak membeli :p janji mencah selesa pakai!

Kak Mah on July 22, 2010 at 9:10 AM said...

hahaha hampeh ko han...

Me on July 22, 2010 at 10:13 AM said...

siap dpt kotak lagi... ok la tue..

ShareThis