Thursday, July 22, 2010

SERANGAN BALAS

Posted by makcik rehan KJB at 11:28 AM
Makcik bukan suka sangat nak riak-riak ni :))
Tapiiiii.... bila dah kena cucuhhhh... terbakar beb!





































Siap ko Kak Timah Ostolia,
ko tunggu la lagi err... err.... 2 bulan, 3 bulan atau tahun depan kot...
ko tunggulah duit aku cukup... nanti aku cucuh bon*ot ko plak!
Muahahaha...

Kerul.... jom kita main kutu wang busat jom!
Aku tau ko pon dah tak menyabor nak pintal cheese bun,
sebagaimana aku yang dah tak menyabor nak tebor roti canai!

Sila bantu makcik membeli BM dgn mengkelik iklan makcik 80 kali sehari

Wassalam, i lap u olls <--- dan-dan i lap u! kah kah kah kah....!


4 comments:

mama_iris on July 22, 2010 at 11:32 AM said...

nak main kutu boleh....tapi kita nak giliran pertama!!!!hahhaha....akak kene beralah dgn adik hokay!

Me on July 22, 2010 at 11:32 AM said...

keji nyer statement.. akak TTM sila tonggu serangan balas yg bisa memanaskan v*nt*t hakkakk yee... hahaha

TopsyTurvyMum on July 22, 2010 at 11:58 AM said...

Ecececehhhhh...

menjadik gak tektik aku nak bagi panas vontot owang ittewww!!

muahahahaha!
pekater ko skip lunch sebulan..jimat byk tuuu..bulan depan dpt teruss!!

noor on July 22, 2010 at 1:52 PM said...

apa lagi angkat je la MR..rm859 ajer...byk leh save tuh...pas nih ko dah tak pandang dah roti gardenia tuh...buat sendirik jer...hehe

ShareThis