Monday, July 5, 2010

TADI MAMA DAH HILANG MENGANTUK...

Posted by makcik rehan KJB at 2:52 PM
Sebab mama dok bergossip dengan orang Ostolia...
sampai dia nyaris-nyaris nak tempah tiket pegi melben
sebab nak laga-laga *tuutttt* dgn orang tu

Tapi, lepas balik makan...
dan-dan dia punya mengantuk dah datang balik!
Haihhh... mak sapa la nih!

Pastu mama pesan suh tempek gambaq ni plak
gambaq apartment yang tak tau nak dibuat apa.
Mama kata, sapa nak sewa... habaq mai cepat.





















Mama kata, dia dah penin kepala
pikiaq mana nak cari duit nak bayaq bulan-bulan!


Kalau Babah baca,
Mama pesan balik nanti belikan nasik goreng kampung + telur dadar.
Mama tak masak, balik keja ni mama nak pi menjongket kat Gym.




8 comments:

Elyn on July 5, 2010 at 2:58 PM said...

meh sewakan kat aku!!

mama_iris on July 5, 2010 at 3:09 PM said...

mama kamu time ni pening la....coba kamu mintak babah ajak mama kamu p Fella sat....kompem hilang stress beliau...huhu

Me on July 5, 2010 at 3:31 PM said...

mama kamu sebenarnya pening dok pikir lepas nie duit asyik masyuuk je gara2 hasil sewaan n tak tau nak habiskan duit tue mcm mana....

LiAnA on July 5, 2010 at 4:20 PM said...

kena letak iklan kat tiang tepon tu.. bg cepat skit org nanya..

Wawa~* on July 5, 2010 at 4:30 PM said...

wahh..apartment katner tuh? downpayment n bulan2 baper? (survey, ekekeke)

adha on July 5, 2010 at 4:40 PM said...

ko pun da menjongket ke gym ker? aduhai.. bikin gue jeles neh.............

d.a.m.i.q.u.l.a on July 6, 2010 at 9:00 AM said...

tingkat 2 ke?bawah tu nanti mesti meriah kalo dibukak kedai makan sume.bagus tau,tak yah masak.lapo2 kang jerit je hehe

TopsyTurvyMum on July 6, 2010 at 9:52 AM said...

hahahaha..bila nak sambung gossip lagi wehh??

baguih sgt tuu..fenat2 gi gym..balik mkn nasi goreng!! kalau aku jadi trainer..hang kena sumpahh laaa hahaha

ShareThis